AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:29 #1 Skrevet lørdag kl. 06:29 Helt siden puberteten har jeg tenkt på tights, og var ganske heldig med at hun jeg gifta meg med er en ivrig tightsbruker (dog kun til trening). Vi har en løsning avtale på at hun går i tights by default hjemme. Ble bare nyskjerrig på om det er flere som har samme type ordning? Tviler på at jeg er heeelt alene om dette... Anonymkode: f60dc...5b8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:33 #2 Skrevet lørdag kl. 06:33 Joda, men unngår by default. Anonymkode: effe1...1c5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:34 #3 Skrevet lørdag kl. 06:34 Hadde lett gått med tights til vanlig hjemme, men ikke nå om sommeren. Anonymkode: fecbd...fce
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:34 #4 Skrevet lørdag kl. 06:34 Liker du nylonstrømpebukser også? ☺️ Anonymkode: 10ea5...316
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:57 #5 Skrevet lørdag kl. 06:57 Er nok helt vanlig. Både jeg og kompisene mine tenner på kvinner i treningstights. Anonymkode: 17572...451
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:18 #6 Skrevet lørdag kl. 08:18 1 hour ago, AnonymBruker said: Liker du nylonstrømpebukser også? ☺️ Anonymkode: 10ea5...316 Nei, må være treningstights Anonymkode: f60dc...5b8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:23 #7 Skrevet lørdag kl. 10:23 Det er innholdet i tightsen som avgjør om det ser bra ut eller ikke. Er kroppen utrent, kvapsete, eller ellers uten former som kommer av muskulatur og definisjon så hjelper det ikke med tights. Da er det faktisk negativt med tights. Anonymkode: a1537...f46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå