Gå til innhold

Har alltid hatt en ting for voksne damer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er en mann på 28 år, men så lenge jeg kan huske har jeg alltid vært tiltrukket av damer i 40-50-60 årene. Får mye oppmerksomhet fra de, i forhold til de på min egen alder.. er det noen der ute som har det «motsatt»?

liker noen kg ekstra, strekkmerker, litt slapp hud. Er bare noe vakkert med å se kvinnenkroppen sånn som den skal være

kan slenge med bilde om det er av interesse 

Endret av UngMannMoss
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje grunnen til at du "foretrekker" dem er fordi du ikke får de attraktive jentene på egen alder? Det er uansett ganske normalt med fetisjer. Folk kan tenne på så mangt. Wetsex, golden shower, leking med tær, til og med en kar i Detroit som har sex med bilen sin. Så at du tenner på gamle damer trenger ikke være noe å bekymre seg over. Det bare er et biologisk avvik. 

Anonymkode: b1fd0...da0

Skrevet

Bør vel ikke være et avvik???? Det er ulike preferanser i utseende, og det kan vel også omfatte at noen er eldre som trådstarteren skriver. Drøyt å kalle det biologisk avvik! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en seksuell relasjon til en mann på din alder. Vi koste oss veldig og hadde sex jeg aldri glemmer sammen. Dessverre fant han seg dame på sin alder etter at vi hadde ligget sammen i et par år.

Dama gjorde det slutt for litt siden så tiden vil vise om det skjer noe igjen.

k51

Anonymkode: 872e4...b80

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen liker druer, mens andre liker rosiner.

Anonymkode: facae...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kanskje grunnen til at du "foretrekker" dem er fordi du ikke får de attraktive jentene på egen alder? Det er uansett ganske normalt med fetisjer. Folk kan tenne på så mangt. Wetsex, golden shower, leking med tær, til og med en kar i Detroit som har sex med bilen sin. Så at du tenner på gamle damer trenger ikke være noe å bekymre seg over. Det bare er et biologisk avvik. 

For et tullete svar! De unge mennene som prøver seg på meg er over gjennomsnittet kjekke. De har null problemer med å få vakre damer på egen alder. At yngre menn tenner på MILFs er ikke et nytt fenomen. Det er en greie for veldig mange. 

Anonymkode: 897c8...207

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At yngre menn tenner på MILFs er ikke et nytt fenomen.

Milfs er vel gjerne i slutten av 20-årene/30-årene. 50+ er vel heller GMILFs?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Milfs er vel gjerne i slutten av 20-årene/30-årene. 50+ er vel heller GMILFs?

Milfs skal ha jevngamle barn som den unge mannen, som i filmen American Pie (Stifflers mom). 
Unge damer med barn er ikke milfs, de er småbarnsmødre.

Anonymkode: 872e4...b80

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du han som har sex med bilen sin gjør det fordi han ikke får noe annet? ;) 

Trådstarter, jeg er en eldre kvinne, ikke interessert i yngre menn, men reagerer på at du kaller disse tingene her;

UngMannMoss skrev (6 timer siden):

liker noen kg ekstra, strekkmerker, litt slapp hud. Er bare noe vakkert med å se kvinnenkroppen sånn som den skal være

…for «kvinnekroppen sånn som den skal være».

For ordens skyld, unge slanke kvinner og kvinner uten strekkmerker og slapp hud er også kvinnekropp slik den skal være. 

Anonymkode: 787b6...12d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
UngMannMoss skrev (7 timer siden):

Er en mann på 28 år, men så lenge jeg kan huske har jeg alltid vært tiltrukket av damer i 40-50-60 årene. Får mye oppmerksomhet fra de, i forhold til de på min egen alder.. er det noen der ute som har det «motsatt»?

Du er medlem av en ikke veldig eksklusiv klubb. 
Kjæresten min (50+) får henvendelser fra unge menn som deg hele tiden. Selv setter hun nedad grense til 40 år. Sorry.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er flott. Ja til aldersforskjell. Folk er så forskjellig mentalt og det passer ikke med alder alltid. Folk er voksne å bestemmer sjøl uten at kun en måte er rett å leve på. Som stasjonsvogn rekkehus og 2-3 barn og bikkje så klart. Slik mange tror er det eneste rette måten å leve på. Pride har jo vist at oppmerksomhet rundt ett tema hjelper på for stående.

Gjør som du har tenkt unge mann. 

Kvinne. 

Anonymkode: 17fe0...f6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typisk KG svar😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Typisk KG svar😅

Typisk guttemann-på-KG-som-tror-han-er-inni-alle-andre-menns-hoder-svar, i hvert fall. 

Anonymkode: 17212...cfb

• Nyttig 2
Skrevet
UngMannMoss skrev (13 timer siden):

Jeg forstår deg meget godt😉
Jeg har alltid vært ekstra glad i alderstegn, og ærlig stønning fordi det er så vakkert🥰
Jeg hadde mulighetene med kvinner på min egen alder.. Vakker var de også, men det var noe som manglet.
Opplevde mye drama med de unge.. de ville være kjæreste med meg, noe som jeg ikke hadde tid til. 
Jeg liker utrykket "Ikke lær mora di å pule", fordi det stemte i 9 av 10 ganger😉

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Jeg forstår deg meget godt😉
Jeg har alltid vært ekstra glad i alderstegn, og ærlig stønning fordi det er så vakkert🥰
Jeg hadde mulighetene med kvinner på min egen alder.. Vakker var de også, men det var noe som manglet.
Opplevde mye drama med de unge.. de ville være kjæreste med meg, noe som jeg ikke hadde tid til. 
Jeg liker utrykket "Ikke lær mora di å pule", fordi det stemte i 9 av 10 ganger😉

+ 1

Listen er lang, men kan oppsummeres med at de modne damene (mange)  har en sensuell glød og en erotisk utstråling som de yngre sjelden har.  Enten tenner du på det, eller ikke.

G 2

Anonymkode: 1f98e...89d

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
UngMannMoss skrev (På 18.7.2026 den 7.48):

Har du vurdert om det har noe med ditt forhold til din mor å gjøre.

Anonymkode: 3d945...01e

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kvinne 40 år. Jeg opplever ofte at unge gutter på 25-28 flørter med meg, men jeg vet ikke om dette er flørting spesifikt med meg, eller om de er sånn mot alle. Dette er kjekke gutter altså! Og det er veldig hyggelig. Men det kan som sagt kun hende at jeg er innbilsk, usikker på om det er normalt for menn i 20-årene å like 40-åringer. Jeg vil tippe nei 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
UngMannMoss skrev (På 18.7.2026 den 7.48):

Ja, sleng med bilde 👏👍

Anonymkode: b93ef...741

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2026 den 9.18):

Har du vurdert om det har noe med ditt forhold til din mor å gjøre.

Anonymkode: 3d945...01e

Også typisk KG svar.. Noen menn har sansen for kvinner som er godt eldre enn dem selv, noe jeg selv har nytt/ nyter godt av med jevne mellomrom. Så lenge begge parter er samtykkekompetente er alt ok mener jeg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (På 20.7.2026 den 20.54):

Også typisk KG svar.. Noen menn har sansen for kvinner som er godt eldre enn dem selv, noe jeg selv har nytt/ nyter godt av med jevne mellomrom. Så lenge begge parter er samtykkekompetente er alt ok mener jeg.

Helledussen som jeg savner den tiden🥰
Min mor forslo til venninna si, at jeg kunne være hennes handyman. Jeg fikset alt hun trengte hjelp til, som vanligvis trengte en mann til. Jeg klippet plenen, malte huset, hogg og stablet veden hennes. Dette skjedde i en periode på over 5 år..
Jeg er fremdeles usikker på om mamma visste, at vi hadde sex..? Er det mulig? Kunne de ha snakket sammen om dette? Min mor var svært omsorgsfull, og visste at jeg ikke hadde så mange på min egen alder. Kan jeg ha hatt verdens snilleste mor?

Jeg fikk jo ligge over hos venninna.. Jeg ble iallefall en gentlemann og en skikkelig godgutt, og snill og god med alle damer jeg har møtt.. Min mor så nok fløtingen med venninna, for jeg ble sprutrød av forelskelse.. og oppvartet henne som ei dronning, når hun lå over og besøkte oss.. Jeg får aldri svar på dette..

Dette var det mest lærerike og min hærligste sexoppdagelse noensinne. Jeg ble helt frelst😇
Moden våt dame + Ung ustoppelig tunge = Power og Magic?🥰👏 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...