AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hvilken utdanning hadde du tatt om du ikke ante hva du ville jobbe som? Jeg nærmer meg 40 og har enda ikke peiling. Vet bare mye jeg ikke vil. Har to utdannelser innen helse og vil bort fra turnus og nær pasientkontakt. Jeg ønsker meg på mange måter bare en helt ok jobb, kanskje litt rutinepreget. Anonymkode: 96811...1f8
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Om du har erfaring innen helse er kanskje Helsesekretær noe for deg? Da får du en 8-16 jobb med greie rutiner. Advokatsekretær kan også være noe som du kan sjekke ut? Anonymkode: 88254...7cd
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Hvilke type utdannelser har du? Er jo litt forskjell på hva man kan bruke tannpleierutdanning til vs spesialisering i indremedisin liksom. 😊 Anonymkode: 4d4bb...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke type utdannelser har du? Er jo litt forskjell på hva man kan bruke tannpleierutdanning til vs spesialisering i indremedisin liksom. 😊 Anonymkode: 4d4bb...d4d Helsesekretær og vernepleier. Anonymkode: 96811...1f8
Portia Catonis Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kan du ikke heller prøve å finne ut hva du vil? Hvor lang utdannelse er du villig til å ta? Er du villig til å ta opp fag? Hvilken lønn forventer du? Er det viktig for deg å ha en «meningsfull» jobb? Kontorjobb eller praktisk? Som nevnt i en annen tråd så flyter arbeidsmarkedet over av humanoria-utdannede, så det kan lønne seg å se på hvilke yrker det er mangel på, typ ingeniør, håndverkere etc.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken utdanning hadde du tatt om du ikke ante hva du ville jobbe som? Jeg nærmer meg 40 og har enda ikke peiling. Vet bare mye jeg ikke vil. Har to utdannelser innen helse og vil bort fra turnus og nær pasientkontakt. Jeg ønsker meg på mange måter bare en helt ok jobb, kanskje litt rutinepreget. Anonymkode: 96811...1f8 Hva med å skaffe deg en jobb fremfor enda en utdanning? Anonymkode: fbabe...7f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå