Gå til innhold

Har noen prøvd 'koppemassasje'?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med disse apparatene som brukes til koppemassasje? 

Jeg kjøpte en på Temu. Den har flere nivå (fra 1-9), både på vakum og varme. Men fy søren så vondt det var! Jeg begynte på 2 på vakumdelen, og det gjorde jo kjempevondt. Jeg fikk  blåmerker på lårene. 😬 Er det vanlig? Hva gjør jeg galt. Jeg holdt den stort sett i bevegelse, og brukte olje på huden, men noen ganger klarte jeg nesten ikke å få den av. 😅 Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt skeptisk. 🫣 

Anonymkode: f136e...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å få kopping hos akupunktøren min, da så ryggen min ut som om den var dekket av salamipølseskiver😂 Så ja, ganske vanlig å få blåmerker av det. Men husker ikke hvor vondt, oms t var vondt da, for er for lenge siden.

Anonymkode: 0231c...0f2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det er ikke uvanlig å få blåmerker, jeg pleier ikke å bevege på de, og jeg får ikke veldig vondt, bruker høyere nivå enn deg. Har du prøvd uten å bevege? 

Anonymkode: 91d40...464

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er ikke uvanlig å få blåmerker, jeg pleier ikke å bevege på de, og jeg får ikke veldig vondt, bruker høyere nivå enn deg. Har du prøvd uten å bevege? 

TS her.

Jeg trodde det var poenget, å bevege apparatet...? Men noen ganger suger det seg så fast, at jeg ikke får beveget på det. 

Jeg bruker det på lårene og drar apparatet fra kneet og oppover. Er det galt kanskje? Jeg sitter og au'er og uff'er meg. 😅 Mulig jeg har lav smerteterskel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg pleide å få kopping hos akupunktøren min, da så ryggen min ut som om den var dekket av salamipølseskiver😂 Så ja, ganske vanlig å få blåmerker av det. Men husker ikke hvor vondt, oms t var vondt da, for er for lenge siden.

Anonymkode: 0231c...0f2

TS her. 

Huff, det hørtes voldsomt ut. 😨 Jeg trodde ikke det skulle gjøre vondt, men fy søren så sårt det er.

Men, vondt skal vondt fordrive, sies det. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS her.

Jeg trodde det var poenget, å bevege apparatet...? Men noen ganger suger det seg så fast, at jeg ikke får beveget på det. 

Jeg bruker det på lårene og drar apparatet fra kneet og oppover. Er det galt kanskje? Jeg sitter og au'er og uff'er meg. 😅 Mulig jeg har lav smerteterskel. 

Nei, du kan også bruke de ved å ha de i ro.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, du kan også bruke de ved å ha de i ro.

Ts her.

Ok, da skal jeg prøve det. Mulig det er mindre smertefullt. 🤞

Skrevet

Jeg kjøpte sånn vakuum-greie jeg også, men ikke på temu. Har ikke prøvd så mye, men det krevde litt øvelse for at man skal kunne bevege den under bruk😅 Det gjør gørrvondt hvis den suger seg fast. 

Anonymkode: 4923a...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...