AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Heisann. Jeg har lenge slitt med selvbildet ifht brystene. De er små, lite fett og svært store nipler(aeroler.) Jeg har en kropp som heller ikke passer de små brystene.. Brystene er tubulære dersom man googler. Har aldri turt å vist dem ordentlig til noen, verken venner eller kjærester- tenker derfor sterkt på å operere. Ønsker erfaringer, gode/dårlige og ærlige! Langsiktige problemer og om noen har blitt syke. Eks breast implant illness. Har også en fysisk krevende jobb og trener enormt mye. Vil det påvirke treningen eksempel jogging? Er forresten voksen og trenger ikke høre «vær stolt av kroppen osv..» Takk på forhånd Anonymkode: 7043c...655
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Aldri la seg skjære i hvis man ikke må. All kirurgi har et risikoelement i seg. Anonymkode: e2e70...1a8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Heisann. Jeg har lenge slitt med selvbildet ifht brystene. De er små, lite fett og svært store nipler(aeroler.) Jeg har en kropp som heller ikke passer de små brystene.. Brystene er tubulære dersom man googler. Har aldri turt å vist dem ordentlig til noen, verken venner eller kjærester- tenker derfor sterkt på å operere. Ønsker erfaringer, gode/dårlige og ærlige! Langsiktige problemer og om noen har blitt syke. Eks breast implant illness. Har også en fysisk krevende jobb og trener enormt mye. Vil det påvirke treningen eksempel jogging? Er forresten voksen og trenger ikke høre «vær stolt av kroppen osv..» Takk på forhånd Anonymkode: 7043c...655 Jeg har tatt brystløft med innlegg etter graviditet. Elsker brystene mine. Hatt dem i 12 år nå. Like myke og fine. Kan jogge , trene. Glemmer at jeg har silikon. Ingen komplikasjoner. verdt hver eneste krone. Kjør på! Hvor har du tenkt å gjøre det? Anonymkode: 4e968...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har tatt brystløft med innlegg etter graviditet. Elsker brystene mine. Hatt dem i 12 år nå. Like myke og fine. Kan jogge , trene. Glemmer at jeg har silikon. Ingen komplikasjoner. verdt hver eneste krone. Kjør på! Hvor har du tenkt å gjøre det? Anonymkode: 4e968...7b4 Takk for svar, blir vel enten volvat eller aleris. Hvordan var de ukene etter inngrepet? Anonymkode: 7043c...655
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Bryst som det er helt og fullstendig innenfor normalområdet, og noe mange (mange!) kvinner har. Selvfølgelig passer de til kroppen din. Hvis du trener «enormt mye» vil det selvfølgelig påvirke brystene dine så de blir og/ eller virker mindre. Hvis du er «godt trent» vil det da kunne se unaturlig ut med store bryster. Det kan gå bra, det kan gå dårlig. Vet en som måtte re-operere tre ganger. Hun tok første gangs op. pga. fjerning av bryst etter brystkreft. Det man hører om er selvfølgelig de det gikk bra med. Få som vil promotere de det går dårlig med. Silikoninnlegg er ikke brystvev med blodomløp. Det vil derfor kunne føles kaldere enn et naturlig kvinnebryst. Det er ingen rett til sykepenger for kosmetiske operasjoner, så med fysisk krevende arbeid trenger du sikkert 2-4 uker fri etterpå. Anonymkode: dff18...c7d
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Alle bryster passer ikke til den kroppen de sitter på. Mine var alt for store. Fikk nakkeplager, og kunne bare bruke for store klær. Dvs klærne gikk over brystene, men var alt for store over skuldrene, og mye for lange i armene. Kjoler kunne jeg heller ikke ha, pga størrelsen på brystene. Opererte vekk en del, og siden har jeg kunnet bruke passelig klær, og nakken er bedre. Anonymkode: 2f644...226
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Jeg har alltid vært veldig flat, og også hatt en smal og slank overkropp med litt mer former på rumpe og hofter. Har i grunn vært fornøyd med kroppen min som den er, det er ikke det, men klær passet ikke fint. Jeg manglet så mye i front at det meste hang eller satt rart, og jeg så lite proporsjonal ut. I fjor opererte jeg, og satte inn ganske små implantater. Rundt 300 CC tror jeg? Moderat profil over muskel. De er små, og ser ikke opererte ut. De passer rammen min perfekt. Jeg er en liten B, og det er akkurat det jeg ønsket. jeg trener tung styrke, men bortsett fra de første 6 ukene så har det ikke vært noe hinder for trening. Anonymkode: 53438...e20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå