Perineum Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli (endret) Hvor lenge tror du fullskala-krigen vil vare? Og hvor lenge trodde du fullskala-krigen ville vare da den brøt ut i 2022? Endret 17. juli av Perineum
piggrokken Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Desverre altfor lenge. Putin gir seg nok ikke før han har fått alt den han vil ha. Han ser på seg selv som den nye Peter den store. Hadde samme mening i 2022 og i 2014 da Russland annekterte Krim. Jeg tror etter vi alle er døde, og historien skrives, vil nok man snakke om en slags kald krig selv idag. At det ble litt tøvær etter Sovjetunionens fall, men at krigen egentlig aldri sluttet. 1
Katten.2.0 Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Mtp endringene som skjer nå, tipper jeg 1-2 år til. 1
viriam Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli (endret) Perineum skrev (På 17.7.2026 den 19.46): Hvor lenge tror du fullskala-krigen vil vare? Og hvor lenge trodde du fullskala-krigen ville vare da den brøt ut i 2022? Til en gir seg (håper Ukraina vinner) Krigen er jo ikke "ment som straff, men å være preventivt". Hvis en ønsket å straffe, så hadde jo en tatt i bruk atomvåpen. Endret 19. juli av viriam
Gjest test1e Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Så på nyhetene på dansk fjernsyn nå. De melder om opptøyer i Ukrainske byer da militæret nå går hard til verks for å få yngre menn mellom 18 og 30 i uniform. Tvangsrekruttering. Det jeg lurer på hvor ille det egentlig står til ved fronten. Vi hører jo alltid om når Ukraina har suksess, men ikke når russerne vinner slag
Fossegrimen Skrevet 24. juli #7 Skrevet 24. juli Eitt års tid til. Og da trur eg det ender med at Russland får halde både Krim, Donetsk, Luhansk, og mesteparten av Zaporititsjha og Kherson, og at Ukraina kan søke om EU-medlemskap, men ikkje medlemskap i NATO.
Stina234 Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Tror den aldri blir helt borte, selv om det skulle bli våpenstillstand vil det blusse opp igjen på et eller annet tidspunkt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå