Run Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Vil tro at butikkene tok kraftig overpris i lang tid. Dyre innkjøpspriser pga høyere råvarekostnad, men vil tro at man la på litt ekstra og spekulerte i at folk bare ville godta det. Så har innkjøpsprisen sunket og man har sikkert skjønt at det var dumt å prøve seg på en frekkas, det har resultert i en halvering av prisen. 15 kr for melkerull og Rema selger stor plate for 29.90 kr. De som har tatt mest for melkerull har vel ligget på minst 35 kr.
Hololo Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden er det satt ned permanent da eller er det tilbud?
Run Skrevet 5 timer siden Forfatter #3 Skrevet 5 timer siden Hololo skrev (57 minutter siden): er det satt ned permanent da eller er det tilbud? Fast, ikke kampanje. Både Rema og Kiwi tar 15 kr for melkerull. Fikk helt bakoversveis da jeg så det, hadde sluttet med å kjøpe melkerull, kanskje mange nok gjorde det, jeg kjøpte bare sjokolade på tilbud eller småsjokoladene til Normal for under tjue kr.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Hvor lenge varer disse såkalt "låste" prisene? Man får vel hamstre mens leken er god, men problemet da er at man bare spiser dobbelt så mange som da de kostet 30 😅 Er det forresten flere enn meg som synes det har blitt håpløst å få papiret av melkerullen? 🤬 Anonymkode: 54d03...bf4
Portvinpiken Skrevet 52 minutter siden #5 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor lenge varer disse såkalt "låste" prisene? Man får vel hamstre mens leken er god, men problemet da er at man bare spiser dobbelt så mange som da de kostet 30 😅 Er det forresten flere enn meg som synes det har blitt håpløst å få papiret av melkerullen? 🤬 Anonymkode: 54d03...bf4 Jeg sliter med det samme med Smil-rullene 🤣. Gått så langt at jeg måtte finne meg en annen favorittsjokolade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå