AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Spiser du med spisepinner? (Hjemme) Hvilke har du? Hvordan ser de ut, hvor kjøpte du dem, er kvaliteten god, er du fornøyd med dem? Vurderer å kjøpe Anonymkode: 70a3b...31d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Spiser asiatisk mat med spisepinner fra Korea. Kjempefornøyd! Anonymkode: 57b12...899
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Vi bruker spisepinner hjemme når vi har wok. De er kjøpt hos en asiatisk butikk. Det viktigste er at de er av ubehandlet tre. Plastpinner er veldig glatte og vanskelige å spise med. Det samme gjelder dyre spisepinner som er lakkert. Pene å se på, utrolig upraktiske i bruk. Anonymkode: 97029...18c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden har i rustfritt stål, hatt dem i sikkert 20 år så aner ikke hvor de kom fra. Liker dem godt Anonymkode: 8a4c4...33c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Kjøper trepinner på butikken. Anonymkode: cf280...538
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg har bare tatt med de spisepinnene man får når man spiser sushi ute. Sånne engangs i ubehandlet tre. Det hender også jeg kjøper sushibrett på butikken, og der følger det også med spisepinner. Kanskje du kan høre i en asia-butikk? Anonymkode: 0cf2f...296
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg har et sett med spisepinner i rustfritt stål som brukes mye men de er litt glatte og upersonlige synes jeg så de brukes mest fordi de er i hus. Ellers tar jeg gjerne vare på de ekstra settene med spisepinner jeg får når jeg bestiller asiatisk og bruker ofte de først må jeg inrømme. Anonymkode: 66497...4aa
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg kjøpte meg spisepinner i Singapore. Ganske billige i tre. Har flere sett, noen av litt bedre kvalitet også. Bruker dem når jeg spiser sushi eller dumplings eller sånne ting. Anonymkode: 12adf...233
Pawn Hearts Skrevet 40 minutter siden #9 Skrevet 40 minutter siden Jeg var flinkere før. Vi har noen helt ok spisepinner i tre kjøpt på Kitch’n og burde avgjort øve mer med dem når vi spiser riktig type mat.
Matas Skrevet 36 minutter siden #10 Skrevet 36 minutter siden Tråden er ryddet for avsporinger. Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå