AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Dere som bruker klokke med hrv måling. Hva er spennet på målingene (altså lavest og høyest) i løpet av en vanlig natt? Der er vel gjennomsnitt over natten man skal fokusere på? Men ble bare litt nysgjerrig på hva som er vanlig spenn for dere i løpet av én natt. Er kronisk syk foresten. Anonymkode: dfaa5...56c
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden 35 slag variasjon i natt. Har sovet godt. Anonymkode: 66e5b...a1e
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 35 slag variasjon i natt. Har sovet godt. Anonymkode: 66e5b...a1e Ok. Ja ser at mine netter stort sett har ca 30-40 mellom laveste og høyeste. Da er det kanskje vanlig Anonymkode: dfaa5...56c
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok. Ja ser at mine netter stort sett har ca 30-40 mellom laveste og høyeste. Da er det kanskje vanlig Anonymkode: dfaa5...56c Det er nok det. Har sammenheng med hva du drømmer, hvordan du beveger deg i søvne, osv. Anonymkode: 66e5b...a1e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er nok det. Har sammenheng med hva du drømmer, hvordan du beveger deg i søvne, osv. Anonymkode: 66e5b...a1e Det er gjennomsnitt over 7dager-verdi man skal se på for om det er stabilt så vidt jeg skjønner? men vet du/noen hvor mye svingning mellom hver natts «gjennomsnitt» som er optimalt for at man skal se om kroppen er stabil? Anonymkode: dfaa5...56c
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden I natt var laveste 23 ms, og høyeste 83 ms. I går var laveste 32 ms, og høyeste 84. Dette er typisk for meg. Anonymkode: 99285...570
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå