AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Leser med skrekk NRK-reportasjene fra Sommarland i Bø denne uken. Vi booket tidligere i uken billetter til i morgen, men nå bare gruer jeg meg! Noen tips? Vil bare skrinlegge hele skiten, men da blir barna så lei seg. Anonymkode: c3deb...138
stan Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Vi var der forrige uke. Fruen og jeg lå og koste oss i Sommarlandelva mens ungdommen stod i kø. Kunsten er å ikke stresse. Vi hadde med oss masse mat og snacks. Altfor mye folk, dyrt. Skjønner ikke hvorfor parkering ikke er inkludert i prisen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Det som ikke var greit var ett par gjester. Spytte på bakken var helt innefor for de. Når man sa de kanskje burde spytte i en busk der folk ikke går barbeint ble de sure. Anonymkode: a120b...8ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Dra på en halvgrå dag. Da er det færre folk. Køen er ikke så ille egentlig. Ta med jordbær og moreller fra gårdsutsalg på Gvarv eller blomsterbutikken i sentrum ved Circle K. Vanvittig godt. Rundstykker i 3 pk til 12 kr fra Kiwi, skinke og ost pluss drikke. Maten er ikke god der og det er vanvittig kø på spisesteder. Kjøp med en eske saftis i kjølebag og del ut til barna første timen. Da har de fått massevis av is til mye lavere pris og uten kø, og maser ikke om mere. Kjøp badering til strømmen på Europris til 1/3 pris. Bli hele dagen. Kom en halvtime over åpningstid og unngå kø. Dagen NRK skrev om fikk tre unge ansatte heteslag, vanligvis ikke sånn. Anonymkode: b9aad...ec1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå