AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Hei! Noen her som har erfaring med ICP/Kolestase i svangerskapet? Anonymkode: 16b97...990
Huldraisør Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Jeg har hatt det I 2 svangerskap. Er også en aktiv side på Facebook som har mye bra informasjon
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Huldraisør skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt det I 2 svangerskap. Er også en aktiv side på Facebook som har mye bra informasjon Takk for svar. Hvordan utartet deg for deg? Jeg har fått svar på blodprøver som ble tatt da jeg har klødd en del. De viste forhøyede leververdier men ikke galle. Anonymkode: 16b97...990
Huldraisør Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Mye kløe,hele kroppen men mest I hender og under føtter, høye leververdier, siste svangerskap var jeg innlagt en stund for observasjon og ultralyd og blodprøver 2 ganger om dagen. Ble satt igang i uke 38. Første fikk jeg aldri diagnose for de skjønte ikke hva det var. Er lenge siden. Men jeg skjønte det selv når siste kom at det var det jeg hadde hatt for det var helt likt.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Huldraisør skrev (4 minutter siden): Mye kløe,hele kroppen men mest I hender og under føtter, høye leververdier, siste svangerskap var jeg innlagt en stund for observasjon og ultralyd og blodprøver 2 ganger om dagen. Ble satt igang i uke 38. Første fikk jeg aldri diagnose for de skjønte ikke hva det var. Er lenge siden. Men jeg skjønte det selv når siste kom at det var det jeg hadde hatt for det var helt likt. Hvordan var gallesyrenivåene? Anonymkode: 16b97...990
Huldraisør Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Det var det ikke så mye fokus på, så det husker jeg ikke. Levernivåene var veldig høye, høyest var på ober 1000, men lå stort sett på pluss/minus 500
Huldraisør Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan var gallesyrenivåene? Anonymkode: 16b97...990 Det var det ikke så mye fokus på, så det husker jeg ikke. Levernivåene var veldig høye, høyest var på ober 1000, men lå stort sett på pluss/minus 500
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Ja. Første: Fødte prematurt 35 uker på vei. Skulle bli satt i gang før uke 36 på grunn av svært høye gallesyreverdier. >150 Ursofalk hjalp ikke. Nr. 2, verdiene i nedre sjiktet av diagnoseverdi, men kraftig kløe. Gikk til termin, men barnet var tydelig stresset siste par ukene. Viste tegn til stress under fødsel, og misfarget fostervann. Anonymkode: 1f3be...b01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå