AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli DHL skulle levere en pakke til meg i går. Jeg var ikke hjemme, men sønnen min var hjemme hele dagen. Jeg kom hjem i går - ingen pakke. Sjekket leveringen, og det var det «bildebevis» på at pakken var levert. I noen andre sin gang! Jeg må åpenbart ringe DHL når de åpner i morgen. Men er det noen som har vært borte i det samme? Ordnet det seg - eller ikke? Jeg har spurt naboene, og den er ikke der. Det er selvsagt også noe vi trenger til ferien i pakken, og vi reiser på søndag… Anonymkode: 3bcc1...31e
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Jeg kom altså hjem i dag, ikke i går. Jeg skrev feil. Ellers hadde jeg jo ringt DHL i dag for å klage. Anonymkode: 3bcc1...31e
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Har opplevd det 2 ganger at Posten har levert pakke på døra til feil hus. Ene gangen kom naboen over veien ned med pakken. Andre gangen fikk jeg sms at pakken var levert og det var den ikke for jeg var hjemme. Da ringte jeg Posten og de fikk faktisk budet til å snu, hente pakken på den trappa han hadde lagt den og så ble den levert til meg. Anonymkode: 1b1b6...a3d 2
TBL12 Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Kan du ifra bilde se hvor pakken er levert? Om de som har mottatt pakken ikke melder ifra, eller noen andre bare tar pakken vil den forsvinne. Har selv erfart å få feil levert pakke og brev. Da har jeg levert den riktig selv. Men, det er ikke alle som tar seg bryet med. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli TBL12 skrev (29 minutter siden): Kan du ifra bilde se hvor pakken er levert? Om de som har mottatt pakken ikke melder ifra, eller noen andre bare tar pakken vil den forsvinne. Har selv erfart å få feil levert pakke og brev. Da har jeg levert den riktig selv. Men, det er ikke alle som tar seg bryet med. Nei, jeg kan dessverre ikke det. Den er bare levert inne i en gang som kan være hvor som helst. Det er levert to pakker til (min pakke ligger på toppen), men oppløsningen på bildet er for dårlig til at jeg klarer å se adressen på de andre pakkene. Anonymkode: 3bcc1...31e
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har opplevd det 2 ganger at Posten har levert pakke på døra til feil hus. Ene gangen kom naboen over veien ned med pakken. Andre gangen fikk jeg sms at pakken var levert og det var den ikke for jeg var hjemme. Da ringte jeg Posten og de fikk faktisk budet til å snu, hente pakken på den trappa han hadde lagt den og så ble den levert til meg. Anonymkode: 1b1b6...a3d Her fant jeg det dessverre ikke ut før dagen etterpå. Festlig at DHL presenterer meg for bildebevis på at pakken er levert, mens bildet faktisk beviser at pakken IKKE er levert! Navnet mitt står på pakken, så mottaker burde jo ha oppdaget nå at dette ikke er deres pakke… og jeg har et uvanlig navn, så jeg er lett å finne. Men det kan hende de gjerne vil beholde en pakke fra Apple, da. Ikke alle er ærlige. 🙄🙄🙄 Anonymkode: 3bcc1...31e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Her må jeg få skryte av DHLs kundeservice. Jeg ringte med en gang de åpnet i dag tidlig, kort ventetid på telefon, og de satte i gang hastesak siden vi skal på ferie og skal ta med tingen vi har bestilt. Sjåføren dro innom stedet på ruta si, og vi hadde fått levert pakken RIKTIG 2,5 timer etter at jeg ringte. 👍🏻 Nå kunne jo de som fikk levert feil pakke sagt fra allerede for to dager siden 🙄 men de leverte den i alle fall fra seg til budet nå. Anonymkode: 3bcc1...31e 3 1
TBL12 Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Godt det løste seg. Det med å si ifra er det ikke alle som tar seg tid til. Uheldigvis ikke alle som klarer å sette seg inn i situasjonen om en pakke som blir levert feil. Eller, så leser de ikke på adressen i det hele og tror den er levert riktig. 😎
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Jeg har opplevd dette flere ganger. Løser seg som regel raskt. Leveres nesten alltid til samme nabo, og vice versa Anonymkode: 915f9...d3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå