xHenrik Skrevet torsdag kl. 08:21 #21 Skrevet torsdag kl. 08:21 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Finnes det en eneste milliardær som ikke er født inn i en rik familie fra start? Jeg tror svaret er en solid arv, gode forbindelser og nepotisme. Anonymkode: 83ad9...89a På topp 10-listen over de rikeste fra Norge har vi disse navnene: John Fredriksen, Torstein Hagen, Ole Andreas Halvorsen, Odd Reitan, Gustav Witzøe, Kjell Inge Røkke og Petter Stordalen Ingen av disse var født inn i en rik familie. 2
Perfume Skrevet torsdag kl. 08:22 #22 Skrevet torsdag kl. 08:22 Jeg tror heller ikke man blir milliardær uten å være til dels kynisk. Du må ha brede albuer. Man blir ikke rik av å være for snill....
xHenrik Skrevet torsdag kl. 08:27 #23 Skrevet torsdag kl. 08:27 Perfume skrev (1 minutt siden): Jeg tror heller ikke man blir milliardær uten å være til dels kynisk. Du må ha brede albuer. Man blir ikke rik av å være for snill.... I årene 2009-2012 hadde omtrent alle mulighet til å bli milliardær ved enten å mine eller å kjøpe Bitcoin. Det var få som så denne muligheten.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:34 #24 Skrevet torsdag kl. 08:34 xHenrik skrev (3 minutter siden): I årene 2009-2012 hadde omtrent alle mulighet til å bli milliardær ved enten å mine eller å kjøpe Bitcoin. Det var få som så denne muligheten. Jeg kjøpte mye bitcoin i 2011. Hadde på et tidspunkt flere hundre coins. Ble ikke milliardær. Brukte dem opp på tull og tøys. Betalte blant annet 11 bitcoins for noe som i dag kan fås gratis på blå resept. Anonymkode: 0d503...2ed 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:39 #25 Skrevet torsdag kl. 08:39 Hensatt skrev (1 time siden): Har du eid en bolig i mer enn 5 år er du god for mer enn en million. Men ofte er det lån inne i bildet, så totalt er man ikke millionær likevel. Anonymkode: 039ab...a01
xHenrik Skrevet torsdag kl. 08:44 #26 Skrevet torsdag kl. 08:44 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøpte mye bitcoin i 2011. Hadde på et tidspunkt flere hundre coins. Ble ikke milliardær. Brukte dem opp på tull og tøys. Betalte blant annet 11 bitcoins for noe som i dag kan fås gratis på blå resept. Anonymkode: 0d503...2ed Kjøpte du på Mt. Gox? Jeg kjenner heller ikke noen som faktisk ble søkkrike på Bitcoin. De fleste brukte dem, solgte dem med en gang de fikk en gevinst, eller tapte dem på børsene.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:08 #27 Skrevet torsdag kl. 09:08 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg kjøpte mye bitcoin i 2011. Hadde på et tidspunkt flere hundre coins. Ble ikke milliardær. Brukte dem opp på tull og tøys. Betalte blant annet 11 bitcoins for noe som i dag kan fås gratis på blå resept. Anonymkode: 0d503...2ed Et tap på flere hundre mill da, altså. Jaja. Anonymkode: 88d14...a42
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:30 #28 Skrevet torsdag kl. 09:30 Kanskje en norsk versjon av grokpedia https://grokipedia.com/ opp mot rettsavgjørelser (https://lovdata.no/register/avgjørelser) - tror det finnes allerede. Grokpedia kan kommentere, oversette, og spre, på lik linje med norske journalister. Anonymkode: 0c382...f6b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:32 #29 Skrevet torsdag kl. 09:32 Abra skrev (2 timer siden): Gifte seg med en milliardær. Enkelt for kvinner, men jeg tror ts er en mann, da skal det mer til. Anonymkode: 9df59...808 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:32 #30 Skrevet torsdag kl. 09:32 Om en er uenig med grok lignende AI (I Norge) må poltiiet beslaglegge informasjonen Anonymkode: 0c382...f6b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:33 #31 Skrevet torsdag kl. 09:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje en norsk versjon av grokpedia https://grokipedia.com/ opp mot rettsavgjørelser (https://lovdata.no/register/avgjørelser) - tror det finnes allerede. Grokpedia kan kommentere, oversette, og spre, på lik linje med norske journalister. Anonymkode: 0c382...f6b Om en er uenig med grok lignende AI (I Norge) må poltiiet beslaglegge informasjonen Anonymkode: 0c382...f6b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:33 #32 Skrevet torsdag kl. 09:33 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg kjøpte mye bitcoin i 2011. Hadde på et tidspunkt flere hundre coins. Ble ikke milliardær. Brukte dem opp på tull og tøys. Betalte blant annet 11 bitcoins for noe som i dag kan fås gratis på blå resept. Anonymkode: 0d503...2ed Bitcoin er jo den aller forteste måten å miste penger på. Anonymkode: 9df59...808 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:34 #33 Skrevet torsdag kl. 09:34 F AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om en er uenig med grok lignende AI (I Norge) må poltiiet beslaglegge informasjonen Anonymkode: 0c382...f6b Så poltiet må snakke mye med masse AI, slik lovverket er, for å fjerne informajsonen 👍 Anonymkode: 0c382...f6b
xHenrik Skrevet torsdag kl. 09:39 #34 Skrevet torsdag kl. 09:39 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bitcoin er jo den aller forteste måten å miste penger på. Anonymkode: 9df59...808 Tror ikke helt at du har fulgt med på prisutviklingen til Bitcoin. Dersom man kjøpte for 1000 kroner i 2010, så ville man ha vært milliardær i 2025. Endret torsdag kl. 09:47 av xHenrik 1
newman01 Skrevet torsdag kl. 14:30 #35 Skrevet torsdag kl. 14:30 Én milliard er ufattelig mye mer enn en million. En million sekunder er rett over 11 dager. En milliard sekunder er 31 år. Sparer man 8000kr i måneden har man 1 millioner (pluss renter) etter 10 år. Skal du ha en milliard på samme tid må man spare over 8 millioner i måneden. Og det er rimelig utopisk 1
Hensatt Skrevet torsdag kl. 15:31 #36 Skrevet torsdag kl. 15:31 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men ofte er det lån inne i bildet, så totalt er man ikke millionær likevel. Anonymkode: 039ab...a01 Nå tenker jeg på verdistigning og nedbetalt lån, som da vil passere millionen.
Hensatt Skrevet torsdag kl. 15:32 #37 Skrevet torsdag kl. 15:32 xHenrik skrev (5 timer siden): Tror ikke helt at du har fulgt med på prisutviklingen til Bitcoin. Dersom man kjøpte for 1000 kroner i 2010, så ville man ha vært milliardær i 2025. Men det toget har jo gått for vanlige folk.
xHenrik Skrevet torsdag kl. 15:38 #38 Skrevet torsdag kl. 15:38 Hensatt skrev (1 minutt siden): Men det toget har jo gått for vanlige folk. Toget har gått for både vanlige og uvanlige folk. Men det kan jo dukke opp nye tog. Vil nevne at Bitcoin ble heftig diskutert fra 2011 på Diskusjon.no og Freak.no, men jeg tror ikke det ble nevnt i det hele tatt på Kvinneguiden. Så for å svare på TS sitt spørsmål, så kan et tips være å finne andre diskusjonsforum enn Kvinneguiden dersom man vil bli milliardær.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:39 #39 Skrevet torsdag kl. 15:39 Trenger ikke å bli milliardær. Men skulle gjerne hatt 100 millioner! Hvordan tjene dette fort? Anonymkode: 706fb...d5f
Hensatt Skrevet torsdag kl. 15:40 #40 Skrevet torsdag kl. 15:40 xHenrik skrev (7 timer siden): På topp 10-listen over de rikeste fra Norge har vi disse navnene: John Fredriksen, Torstein Hagen, Ole Andreas Halvorsen, Odd Reitan, Gustav Witzøe, Kjell Inge Røkke og Petter Stordalen Ingen av disse var født inn i en rik familie. Tror du må faktasjekke disse litt. Flere av de er født inn i rike og velstående familier, bl.a Reitan og Stordalen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå