Gå til innhold

Anbefal en fin uteservering i Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er voksne, skal ha en hyggelig middag. Vil sitte utendørs. Gjerne ved sjøen. Gjerne et sted med set-meny eller mulighet til å spise litt forskjellig og flere retter. Og gode coctails er viktig. Ønsker et sted der vi kan bli sittende i sommerkvelden. 

Har hittil fundert på Südøst, Asia på Aker brygge eller New Dehli på Tjuvholmen.

Andre forslag? 

Anonymkode: d3e45...a47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker maten på New Dehli, men vær bare obs på at det er et ganske fullt sted. Så man får ofte bare bord i 2 timer, det er ikke sånn at det nødvendigvis er mulig å sitte der i timevis. 

Anonymkode: 79f2f...737

AnonymBruker
Skrevet

De restaurantene som ligger ved sjøen er svært populære, og som bruker over meg sier: reservasjonen varer et par timer. Tror du vil slite med å finne en restaurant ved sjøen der du kan sitte hele kvelden. Da må du nok avtale særskilt med restauranten, og da må du nok belage deg på en lengre meny og dertil høyere pris.

Anonymkode: 67976...bb8

Skrevet

Tror du må velge mellom å sitte i timesvis og restaurant med set-meny. Men dere klarer vel å flytte dere etter middag? Sjekk ut Piren på Rådhusbrygge 2 for drinker, småretter og sjønærhet.

AnonymBruker
Skrevet

Solsiden

Anonymkode: 0ec12...b32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg elsker maten på New Dehli, men vær bare obs på at det er et ganske fullt sted. Så man får ofte bare bord i 2 timer, det er ikke sånn at det nødvendigvis er mulig å sitte der i timevis. 

Anonymkode: 79f2f...737

Vi klarer selvsagt å flytte oss videre ☺️ 

Er uteserveringen fin, er en stund siden jeg har vært på Aker brygge. 

AnonymBruker
Skrevet

DS Louise på Aker Brygge har pusset opp og fått gode kritikker, i alel fall. 

Südøst er billig - men langt unna sjøen da. Ikke langt unna ligger Fourrage - fin uteservering en kul del av byen. Der kommer man tetter på bylivet og lokalbefokningen enn på Aker Brygge. 

Anonymkode: ae9bc...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Lille Herberen ❤️

Anonymkode: 74c1f...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Terrassen på Kullt. Fantastisk utsikt over sjøen og Aker Brygge. Bestille tørrmodnet kjøtt - så lekkert! Det er delemeny. De griller alt på kullgrill og har nydelige drinker 

Anonymkode: 4010a...e29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Terrassen på Kullt. Fantastisk utsikt over sjøen og Aker Brygge. Bestille tørrmodnet kjøtt - så lekkert! Det er delemeny. De griller alt på kullgrill og har nydelige drinker 

Anonymkode: 4010a...e29

Ja, takk for forslag. Den hadde jeg glemt. 

AnonymBruker
Skrevet

Operaen😍

Anonymkode: 05285...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Egon 

Anonymkode: f3a46...be9

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig middag? Godt dere ikke planlegger en uhyggelig en. Spøk til side, så vil jeg anbefale Hanami for småretter og gode drinker.
Personlig ville jeg ha valgt Lofoten, da jeg foretrekke sjømat og god vin.

Anonymkode: ab01d...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...