AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Til dere som snuser. Hvilken snus liker du best ? Jeg snuser Knox extra sterk, G3 nr 1 og Skruf ekstra sterk. Av hvit snus er Velo 5 eller 6 prikker, altså Epok som den heter her i Norge. Avhengig av sterk snus. Bruker helst brun snus. Er kvinne 33 her. Anonymkode: c740c...cd4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Snus er så heslig. Anonymkode: b0230...f59
Plexi Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden (endret) Loop No 1 Lime og Jalapeño. Brun snus er uaktuelt, gir brune tenner. Endret 11 timer siden av Plexi
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Prillian Dunder, med div snusaroma. Liker den best siden jeg kan velge selv akkurat hvordan den skal smake. Det blir ca 30 kr pakken når du er ferdig å lage det. + posene har en størrelse jeg liker. Anonymkode: 12c48...daa
AnonymMisbruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Har noe prillan white greier. En med frukt og en med lakris. Billlig og ikke sterk, men funker helt greit.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Er ikke noen storsnuser, men har snuset på noen truser, og forstår ikke at noen blir avhengig av snusing. Anonymkode: 285e8...347
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Epok nr 1 er mest populær blant mine kunder. Jeg snuste selv general White nr 5 eller Gøteborgs rape når jeg snuste. jeg begynte snuse før det fantes hvitt snus etc. og Gøteborgs rape var den mest populære og den fulgte meg gjennom livet. svenske 49 år. Anonymkode: f709c...363
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Epok 2, og epok 7. Anonymkode: af863...522
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå