Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har en åpning i slutten av september der vi har mulighet til å reise bort. 

Vi har 4-5 dager til rådighet. 

Vil gjerne til en plass der det ikke er overfylt med turister. Tenker primært utlandet. Fint om det er en god blanding av spennendes shopping, god mat og en dæsj historie/kultur. Ikke negativt om det er billig heller. Fra før av har vi vært i Gdansk, Berlin og Krakow av storby-ferier 🙂

Anonymkode: 480b5...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det mange turister der. Men København er flott, og nære. 

Anonymkode: e7216...744

Skrevet

Wroclaw 

Anonymkode: 53eb9...8ad

Skrevet

Firenze

Anonymkode: b7b57...d49

Skrevet

I september, Montpellier eller Nice. Lei bil og opplev noen av de mindre små / kystbadebyene enten sør for Montpellier,  eller vest for Nice. 

Kan anbefale byene Aigues Mortes, ikke badeby, men kanalby, samt badebyen La grande-motte. Langs Rivieraen er jeg ikke like kjent, men øya Porquerolles er knallfin 

Anonymkode: f8e41...243

Skrevet

Amsterdam, Brussel, Brugge, Geneve, Bordeaux, Strasbourg for å nevne noen. Leier dere bil er området mellom Strasbourg og Basel full av fine små byer.

Anonymkode: b1f25...570

Skrevet

Helsinki er fantastisk 

Anonymkode: 849cf...695

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og samboer har en åpning i slutten av september der vi har mulighet til å reise bort. 

Vi har 4-5 dager til rådighet. 

Vil gjerne til en plass der det ikke er overfylt med turister. Tenker primært utlandet. Fint om det er en god blanding av spennendes shopping, god mat og en dæsj historie/kultur. Ikke negativt om det er billig heller. Fra før av har vi vært i Gdansk, Berlin og Krakow av storby-ferier 🙂

Anonymkode: 480b5...be6

Tirana Albania ! Eller kjør Istanbul i Tyrkia som også passer for et slik antall dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...