Gå til innhold

Andre med menn som "hater" shopping?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste vil helst unngå det,blir bare stresset og småsur. Han kunne fint ha unngått butikker hele livet...Eneste han liker er å kjøpe grillmat🙈 Irritererer meg litt, hadde vært greit med en shopping partner.....

Anonymkode: edf51...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er!

Shopping er oppskrytt. Kapitalistene er kun ute etter pengene dine uansett, så like greit å bli som partneren din og innføre shoppestopp?

Anonymkode: 03b16...624

• Liker 7
Skrevet

Min elsker å handle mat, men ikke alt annet. Da ordner vi det slik at han kjøper mat, jeg alt annet.

Ingen av oss trenger shoppingpartner.

Anonymkode: 10170...80d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så heldig du er!

Shopping er oppskrytt. Kapitalistene er kun ute etter pengene dine uansett, så like greit å bli som partneren din og innføre shoppestopp?

Anonymkode: 03b16...624

Slutt å ta det eneste som er gøy i livet. Å ikke gi kapitalismen kredit for fine ting, de fører til stygge ting med dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 26536...bb5

Skrevet

Har du ikke venninner du kan gå på shopping med? 
Selv er jeg kvinne og hater shopping 😅

Anonymkode: 20fcf...817

• Liker 7
Skrevet

Her hater vi begge shopping, men mindre vi skal ut å hente noe vi har sett oss ut på forhånd😅 

Anonymkode: 8660b...190

• Liker 3
Skrevet

Ingen av oss liker å "shoppe", det rimer ikke med vår stil, men vi liker å se på ting sammen til felles prosjekter, som ting vi kan bygge, lage sammen og slikt. For tiden går det mye i bryllup, og i dag var vi sammen på sybutikk for å finne stoff til noe vi skal sy/brodere sammen til bryllupet.

Anonymkode: 4a001...d39

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen av oss liker å "shoppe", det rimer ikke med vår stil, men vi liker å se på ting sammen til felles prosjekter, som ting vi kan bygge, lage sammen og slikt. For tiden går det mye i bryllup, og i dag var vi sammen på sybutikk for å finne stoff til noe vi skal sy/brodere sammen til bryllupet.

Anonymkode: 4a001...d39

Det gjør han og, materialer,biler,maling etc. Om vi planlegger noe, men ikke klær osv...

TS

Skrevet

Nja, han hater vel egentlig å gå på markeder i utlandet, som jeg elsker, men har elsket meg så høyt at han har elsket min glede ved dette nok til å være med, og faktisk kose seg med min glede ved det. 

Generelt er det jeg som hater shopping utover dette. Å gå på et kjøpesenter er nesten tortur for meg, så mannen har gjennom årene tatt dette. Inkludert å kjøpe det meste av klær til meg. Han hater ikke det når han har et formål med det. Meningsløs kikking er derimot meningsløst for ham. Han må ha en liste han jobber seg gjennom. Da er han storfornøyd med oppgaven. Nærmest som at jaktinnstinkter slår inn. 

Byggsenter derimot, det har vært min arena. Der er han helt lost, mens jeg får inspirasjon. Interiør er mitt ansvar, eller begge gjør det sammen. 

Vi har nok satt slikt delvis på hodet, men dette har fungert for oss. 

Anonymkode: a9f20...42e

• Liker 1
Skrevet

Vi handler helst klær hver for oss, så null problem.

Han elsker matbutikker, bare jeg skriver handlelister. Og det gjør jeg gjerne for å slippe ukeshandel 🙂

Møbler og dyre ting til hjemmet kjøper vi sammen. Og begge elsker å gå på gartneri.

Anonymkode: 6d7e9...455

Skrevet

Når skal kvinner forstå at en partner ikke erstatter venner? 

Anonymkode: 13cb2...439

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gjør han og, materialer,biler,maling etc. Om vi planlegger noe, men ikke klær osv...

TS

Er det ikke greit å dele på det da? Han tar materialer, biler, maling og etc, du annet. 

Anonymkode: a9f20...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når skal kvinner forstå at en partner ikke erstatter venner? 

Anonymkode: 13cb2...439

Min partner er den eneste vennen jeg trenger. Nå er vi to selvstendige individer som klarer ting alene.

Anonymkode: 10170...80d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det påsto min også. Men så dro vi på Biltema… viser seg at shopping er helt ok hvis vi bare handler ting han er interessert i.

Anonymkode: 148f6...0a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det påsto min også. Men så dro vi på Biltema… viser seg at shopping er helt ok hvis vi bare handler ting han er interessert i.

Anonymkode: 148f6...0a0

Ja, sånn er det vel for de fleste?

Anonymkode: fb91f...910

Skrevet

Min eks ble også sur og grinete hver gang vi skulle ut på handling og klarte å forsure hver eneste shoppingtur. Jeg er heller ikke storfan av å være på shopping, men noen ganger trenger barna sko som må prøves på føttene før kjøp, eller vi trenger å handle noe annet som må kjøpes i fysisk butikk. Jeg prøvde gang på gang å få til hyggelige byturer hvor vi gikk litt i butikker og satte oss på kafé, men han klarte altså å ødelegge så mange sånne dager slik at det ble et mareritt for alle parter. Voksne mennesker burde kunne skjerpe seg og prøve å bidra til en positiv opplevelse for alle selv om de misliker noe eller blir stresset av det.

Anonymkode: 3c8f2...18e

• Nyttig 1
Skrevet

I min egen generasjon og mine foreldres generasjon har jeg bare hørt om én mann som gjerne ville være med sin kone på shopping, og det var bare fordi han kunne ha kontroll på hvor mye penger som ble brukt.

Shopping har jeg stort sett bedrevet alene, innimellom med venninner da vi var yngre. Det er ikke fryktelig spennende å vente på andre i butikker som ikke interesserer en selv eller se på andre prøve klær.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker matbutikker, og er den som handler der mest. Bortsett fra dét så hater jeg butikker.

Finner jeg et plagg jeg liker så bare kjøper jeg 5 av dem i forskjellige farger. Å prøve et klesplagg i butikken skjer bare ikke.

Anonymkode: 1bd4a...b8b

• Liker 1
Skrevet

Er ikke shopping et gamlis-fenomen? Er forholdsvis ung og har aldri trasket rundt på noe kjøpesenter/i ei handlegate, bestiller ting på nett. Husker når jeg var ung på 2000-tallet og måtte tilbringe lørdager på kjøpesenter, det var døden. 

Anonymkode: 1c2d9...b2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min eks ble også sur og grinete hver gang vi skulle ut på handling og klarte å forsure hver eneste shoppingtur. Jeg er heller ikke storfan av å være på shopping, men noen ganger trenger barna sko som må prøves på føttene før kjøp, eller vi trenger å handle noe annet som må kjøpes i fysisk butikk. Jeg prøvde gang på gang å få til hyggelige byturer hvor vi gikk litt i butikker og satte oss på kafé, men han klarte altså å ødelegge så mange sånne dager slik at det ble et mareritt for alle parter. Voksne mennesker burde kunne skjerpe seg og prøve å bidra til en positiv opplevelse for alle selv om de misliker noe eller blir stresset av det.

Anonymkode: 3c8f2...18e

Må man være to voksne for å kjøpe sko til barn? Eller for å kjøpe potteplanter?

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...