ForumMaria Skrevet onsdag kl. 15:16 #1 Skrevet onsdag kl. 15:16 Hva synes dere om de? Tenker de er jo høyst offentlige, da de alle nesten har åpne kontoer med mange følgere og er veldig aktive der. Først og fremst er de svært privilegerte. Leste en artikkel over dårlige forhold til barn på Ullevål, og da kjente jeg at de må faktisk gi seg. Jeg har jo heller ikke med barna mine på farens jobb, og jeg har heller i såfall ikke enn leilighet eller råd til nanny når faren spiller. Jeg skjønner det er tilbud og etterspørsel, og mennene deres tjener jo fett. Jeg synes Haaland sin virker veldig god, hun svarer alltid media, men hun har jo aaaaldri ungen sin virker det som? Samme med Sørloth sin? Og gjør de noe nytte i hverdagen, annet enn å få dyre vesker? De mister jo helt sin integritet. Helene Spilling liker jeg ekstremt godt- hun virker altså så god og jordnær!! 7 1
Populært innlegg Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 19:57 Populært innlegg #2 Skrevet onsdag kl. 19:57 Du bedømmer kor mykje folk har ungene sine ut fra kva dei deler på nett? Det er vel det at dei held ungene vekke fra sosiale medier som gir dei størst stjerne i mi bok. 41 2 25
Margit777 Skrevet torsdag kl. 00:04 #3 Skrevet torsdag kl. 00:04 De har vel barnevakter de også. De har da råd til det ihvertfall 😄 3
Palmemor Skrevet torsdag kl. 07:28 #4 Skrevet torsdag kl. 07:28 Kan jo fint være at ungene er med til USA under VM, men de skjermer de fra media. Er jo topp, det 9 1 1
Hanne67 Skrevet torsdag kl. 08:13 #5 Skrevet torsdag kl. 08:13 (endret) De soler seg ihvertfall i glansen fra samboerne sine, og elsker sikkert all oppmerksomheten og det at de har så god råd. Kan få alt de peker på. Men på ett tidspunkt vil jo mennene deres slutte å spille fotball, og hva da tenker jeg. Helene Spilling kjenner vi jo fra tidligere, via Skal vi danse, og virker som både jordnær og trivelig. Mulig flere av de andre er det også, men for noen betyr nok pengene mye, - ser det andre steder. Endret torsdag kl. 08:14 av Hanne67 4
Frk. Viaggio Skrevet torsdag kl. 08:23 #6 Skrevet torsdag kl. 08:23 Hanne67 skrev (7 minutter siden): De soler seg ihvertfall i glansen fra samboerne sine, og elsker sikkert all oppmerksomheten og det at de har så god råd. Kan få alt de peker på. Men på ett tidspunkt vil jo mennene deres slutte å spille fotball, og hva da tenker jeg. Helene Spilling kjenner vi jo fra tidligere, via Skal vi danse, og virker som både jordnær og trivelig. Mulig flere av de andre er det også, men for noen betyr nok pengene mye, - ser det andre steder. Ja, "hva da", tenker du. Jeg tenker de kommer til å fortsette å ha det veldig fint sammen også etter spillkarrieren er over. 11 1 1
Orly Skrevet torsdag kl. 08:23 #7 Skrevet torsdag kl. 08:23 For noen av de , er det viktigst å bli sett virker det som, de som før var jordnære har nå blitt noe helt annet. Helene spilling virker fortsatt veldig jordnær, hun virker som en flott person. 7
Hanne67 Skrevet torsdag kl. 08:25 #8 Skrevet torsdag kl. 08:25 Frk. Viaggio skrev (1 minutt siden): Ja, "hva da", tenker du. Jeg tenker de kommer til å fortsette å ha det veldig fint sammen også etter spillkarrieren er over. Joda, flere gjør nok det, men vi vet jo også om samlivsbrudd. 1
Frk. Viaggio Skrevet torsdag kl. 08:28 #9 Skrevet torsdag kl. 08:28 Hanne67 skrev (1 minutt siden): Joda, flere gjør nok det, men vi vet jo også om samlivsbrudd. Oi oi, newsflash, så de er som andre mennesker, er det det du sier? 8 1
lllll Skrevet torsdag kl. 08:49 #10 Skrevet torsdag kl. 08:49 (endret) Spår at dama til Haaland gir ut bok etterhvert, om det å stå i skyggen til kjæresten. Ser ikke for meg at det forholdet varer. Endret torsdag kl. 08:50 av lllll 1
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 08:51 #11 Skrevet torsdag kl. 08:51 Hanne67 skrev (35 minutter siden): De soler seg ihvertfall i glansen fra samboerne sine, og elsker sikkert all oppmerksomheten og det at de har så god råd. Kan få alt de peker på. Men på ett tidspunkt vil jo mennene deres slutte å spille fotball, og hva da tenker jeg. Helene Spilling kjenner vi jo fra tidligere, via Skal vi danse, og virker som både jordnær og trivelig. Mulig flere av de andre er det også, men for noen betyr nok pengene mye, - ser det andre steder. Kva då, tenkjer du? Kva trur du skjer når dei slutter å spele fotball? Eg veit ikkje så mykje om damene deira, men dei eg kjenner til verkar da som normale og jordnære damer. Å benytte seg av moglegheitene dei har ved å ha god råd (for å seie det forsiktig) gjer dei ikkje til golddiggere. 3 1
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 08:53 #12 Skrevet torsdag kl. 08:53 lllll skrev (2 minutter siden): Spår at dama til Haaland gir ut bok etterhvert, om det å stå i skyggen til kjæresten. Ser ikke for meg at det forholdet varer. Dei har kjent kvarandre ‘alltid’ og blei saman før det tok av med kjendisstatusen, så eg skjønar ikkje kvifor du gir dei så dårlige kår? 27 3 11
MiominMio Skrevet torsdag kl. 08:53 #13 Skrevet torsdag kl. 08:53 Wow TS da - dette var litt surt oppgulp! Why bother med andres liv? 10 2 4
Anonymbruker*** Skrevet torsdag kl. 09:00 #14 Skrevet torsdag kl. 09:00 (endret) Det beror seg sikkert på min manglende kunnskap og interesse for disse damene, men jeg henger egentlig ikke helt med når jeg leser hi. Er alle fotballfruene så aktiv på SoMe? Er det ingen av dem som jobber? Er de bare hjemmeværende helt gjengen? Endret torsdag kl. 09:03 av Anonymbruker*** 2
JamesBlond Skrevet torsdag kl. 09:09 #15 Skrevet torsdag kl. 09:09 Noen av dem har høyere utdanning og jobber. Ene er advokat/jurist, husker ikke hvem. Uansett, skjønner de er hjemme med små barn når de har sjansen, særlig når mannen er mye borte. Kjenner ikke til alle av dem, men de jeg vet hvem er virker jordnære. 3 2
Gulline Skrevet torsdag kl. 09:18 #16 Skrevet torsdag kl. 09:18 JamesBlond skrev (8 minutter siden): Noen av dem har høyere utdanning og jobber. Ene er advokat/jurist, husker ikke hvem. Uansett, skjønner de er hjemme med små barn når de har sjansen, særlig når mannen er mye borte. Kjenner ikke til alle av dem, men de jeg vet hvem er virker jordnære. Kona til Morten Thorsby er advokatfullmektig. 5
Janmar Skrevet torsdag kl. 09:33 #17 Skrevet torsdag kl. 09:33 lllll skrev (42 minutter siden): Spår at dama til Haaland gir ut bok etterhvert, om det å stå i skyggen til kjæresten. Ser ikke for meg at det forholdet varer. Hun gjør det bra selv. Ambassadør for en av de største gullsmedkjedene, modell, masse sponsorer etc. Hun klarer seg helt fint. Og virker som en søt jente😊 12 1 1
Lykkeliten* Skrevet torsdag kl. 09:35 #18 Skrevet torsdag kl. 09:35 Anonymbruker*** skrev (30 minutter siden): Det beror seg sikkert på min manglende kunnskap og interesse for disse damene, men jeg henger egentlig ikke helt med når jeg leser hi. Er alle fotballfruene så aktiv på SoMe? Er det ingen av dem som jobber? Er de bare hjemmeværende helt gjengen? Alle er ikkje aktive på SoMe, meg bekjent. Dei fleste har nok utdannelse , men eit liv på stadig reisefot kan gjer det utfordrande å være i ordinær jobb. Mange av dei kjenner på ensomhet sidan dei følger mannen til nye klubber i nye byer og nye land. Husk at det er mange under Haaland og Ødegaard som ikkje har den stabiliteten i klubben sin. 6 1
Hanne67 Skrevet torsdag kl. 10:02 #19 Skrevet torsdag kl. 10:02 Gulline skrev (41 minutter siden): Kona til Morten Thorsby er advokatfullmektig. Ja, hun bor og jobber i Oslo og han i Italia. Fungerer sikkert greit å bo så langt fra hverandre for de, men alle takler ikke det. Dessuten er det vanskelig å ha en fast jobb over tid om de skal bo sammen også, - er som regel ikke så lenge på hvert sted. 3
lllll Skrevet torsdag kl. 10:05 #20 Skrevet torsdag kl. 10:05 Janmar skrev (30 minutter siden): Hun gjør det bra selv. Ambassadør for en av de største gullsmedkjedene, modell, masse sponsorer etc. Hun klarer seg helt fint. Og virker som en søt jente😊 Det vet jeg da. Betyr ikke at man ikke føler seg som kun et tilbehør når man går sammen med en stor stjerne som han, som høster all oppmerksomhet og sikkert ikke får gå i fred noen steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå