Gå til innhold

Reise med ungdom til syden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte jeg ville bestille en sydenreise til meg og min niese på 15 til sunwing på Kypros for en uke. Er det en fin gave?

Anonymkode: 188cc...53c

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hotell. Ligger greit til. Jeg hadde satt pris på en slik gave. Nissi beach ligger like ved, er skumparty på en av de strandbarene der rundt 12. Sikkert en artig opplevelse for de unge.

Selv holder jeg meg på sandy bay beach

Anonymkode: b0a07...dea

Skrevet

Klart det er en fin gave :) Reise, opphold og opplevelse er alltid en fin gave :)

Anonymkode: 3041e...1f8

• Liker 2
Skrevet

Da bestiller jeg et rom til oss to med all inclusive :)

Anonymkode: 188cc...53c

• Liker 1
Skrevet

Kjempefin ferie, men usikker på om jeg hadde valgt sunwing til en 15-åring. Det er mye bamseklubb og unger, så kan hende et annet type hotell er bedre. 
Min 13 og 17-åring liker sightseeing, opplevelser, shopping og restauranter. Bodde på sunwing da de var yngre. 

Anonymkode: ad17f...05a

• Liker 3
Skrevet

Hvor bestiller en sydenturer for tiden?

Anonymkode: 553ba...22f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjekk om du har noen fordeler ett sted, som for eksempel som Coop kunde eller en fagforening, kan spare litt på det hos diverse reiseselskap 😊

Du har jo Apollo, Ving og Tui osv 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Sjekker alt om dagen. Ving er billigest for det meste, har du coop får du rabatt når du buker link fra de.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kjempefin ferie, men usikker på om jeg hadde valgt sunwing til en 15-åring. Det er mye bamseklubb og unger, så kan hende et annet type hotell er bedre. 
Min 13 og 17-åring liker sightseeing, opplevelser, shopping og restauranter. Bodde på sunwing da de var yngre. 

Hotellet ligger bra til, så er ett godt utgangspunkt med eller uten barn, også ungdom. Man flyr så klart ikke på bamseklubb eller ligger ved barnebasseng. Komplekset er kjempestort. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis du gir tur i gave til 15-åring, håper jeg du avklarer med foreldre at tidspunktet passer. 

Anonymkode: 5a1f2...c58

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke kombinere strand og by når du drar med en ungdom, palma på Mallorca for eksempel, og trenger dere all inclusive ?

Anonymkode: d750d...579

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hotellet ligger bra til, så er ett godt utgangspunkt med eller uten barn, også ungdom. Man flyr så klart ikke på bamseklubb eller ligger ved barnebasseng. Komplekset er kjempestort. 

Ok, har bare vært på andre sunwing (Rhodos, alcudia, gran Canaria, Tenerife og Cala bona) og samtlige har vært veldig barnefokusert. Derfor jeg nevnte det 😅

Ikke så kjekt med lydnivå i matsalen og kaos i bassengene, men er hotellet stort så blir det vel litt annerledes. 

• Nyttig 1
Skrevet

Flott gave, men forsikre deg på forhånd om at foreldr(e) er ok med det

Anonymkode: 94a20...499

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 22.08):

Nå synes de som bor fast på Mallorca at de har for mye turister. La nå de få løse sine problemer før vi reiser dit.

Som turister bør vi ta hensyn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 20.07):

Hvis du gir tur i gave til 15-åring, håper jeg du avklarer med foreldre at tidspunktet passer. 

Anonymkode: 5a1f2...c58

Først og fremst avklare med 15-åringen!

Anonymkode: aaafd...f3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå synes de som bor fast på Mallorca at de har for mye turister. La nå de få løse sine problemer før vi reiser dit.

Som turister bør vi ta hensyn.

Absolutt, men Mallorca klarer seg ikke uten turisme. Men man må aldri leie Airbnb, for det er det store problemet, som gjør boligmarkedet svært vanskelig for fastboende, hotell går fint

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt, men Mallorca klarer seg ikke uten turisme. Men man må aldri leie Airbnb, for det er det store problemet, som gjør boligmarkedet svært vanskelig for fastboende, hotell går fint

Det er sant de ikke gjør. Men frem til de har løst flokene bør vi holde oss hjemme.

Ved å holde oss unna sier vi også i fra til myndighetene. Hadde alle gjort det i 1 år, så hadde problemene vært løst for lenge siden.

Skrevet
Margeritt skrev (På 16.7.2026 den 19.09):

Sjekk om du har noen fordeler ett sted, som for eksempel som Coop kunde eller en fagforening, kan spare litt på det hos diverse reiseselskap 😊

Du har jo Apollo, Ving og Tui osv 😊

Jeg bestilte i vinter og fikk ikke opp turen vi hadde bestemt oss for mtp dato og hotell når jeg prøvde å bestille via Trumf eller Coop eller hva det nå var. 

Anonymkode: 4ac26...c7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg bestilte i vinter og fikk ikke opp turen vi hadde bestemt oss for mtp dato og hotell når jeg prøvde å bestille via Trumf eller Coop eller hva det nå var. 

Anonymkode: 4ac26...c7b

Gjennom coop får du alltid 600 eller mer hvis du går igjennom deres side. Alle hotell er med der. Restplasser også.

Lofavør virker ikke på alt hos apollo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...