AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Ønsker svar fra menn: synes du det er deilig eller er det ubehagelig/ ikke noe for deg? Anonymkode: df390...833
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ønsker svar fra menn: synes du det er deilig eller er det ubehagelig/ ikke noe for deg? Anonymkode: df390...833 Ja det er helt vilt deilig, med tunga litt inni meg får jeg superorgasme. Veldig renslig å vasker meg nøye først. Mann 23 Anonymkode: d19c8...65a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Nei takk. Da vil jeg at han sleiker meg i fitta istedenfor. Kvinne 36 Anonymkode: 5f4a0...10e
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli DeLorean skrev (1 time siden): Nei, har ikke noe umiddelbart behov for det. Ingen har behov for dette. Man kan derimot ha lyst til det. Anonymkode: fd002...929
Even Tuell Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Har riktignok ikke prøvd, men det frister virkelig ikke heller. Jeg er pro anal-lek og nyter lek både langt inni og akkurat området rundt åpningen, men da med fingre og leketøy. Selv ikke om partner ville ønsket å bruke tunge, ville svaret likevel bli nei. Anal-lek har sin grense og munn + anal er overhodet ikke innafor for min del. Rimming er en ting jeg verken vil utføre eller motta. Det er utenfor. 2
Snok1 Skrevet 15. juli #9 Skrevet 15. juli Jeg elsker både å gi og å motta rimming og dyp tungeknulling. Har heldigvis flere partnere som er som meg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ingen har behov for dette. Man kan derimot ha lyst til det. Anonymkode: fd002...929 Syke lyster, og dessverre mange som føler de må, fordi det «har blitt så vanlig», og partner forventer rumpesex osv. Mange unge tror det må være sånn, for å holde på partner 😕 Anonymkode: 5d2ba...45e 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Skrevet 15. juli Jeg rakk å bli 55, før jeg fikk en kjæreste som insisterte på å rimme meg. Jeg liker anal stimuli, men det var likevel en grense å slippe henne så nært innpå meg. Det kleine gikk etterhvert over til å bli bare godt, og nå er det ofte det som vipper meg over kanten. Supert i kombinasjon med å suge på ballene. Anonymkode: 0dce1...105
copro Skrevet 15. juli #13 Skrevet 15. juli Åhh deilig å bli slikket bak ja, men dama må ha lyst/tenne på å gjøre det. Plikt-rimming er ikke sexy og tenner meg ikke. Selv er jeg veldig glad i både å slikke og rimme damerumpe, men det betyr ikke at jeg ikke slikker fitte. Begge deler er fantastisk, og dersom begge tenner på det og finner gleden sammen så blir det jo sykt godt! 😍 Trenger ikke negative kommentarer på dette, vil heller høre noe som bekrefter og løfter denne sexuelle nytelsen opp til det fine det er 🤩 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #14 Skrevet 17. juli Har blitt felget to ganger, synes ikke det er ubehagelig, men jeg får egentlig ikke noe nytelse ut av det heller. Anonymkode: 86123...5ae
AnonymBruker Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Gir meg ikke noen glede, men kan jeg glede en kvinne med å la henne slikke rompa mi, kan jeg godt ta en for laget. Skal dere kvinner imponere med noe, bør dere heller trene på deepthroating. Anonymkode: 338b1...996
Jdz Skrevet 17. juli #16 Skrevet 17. juli Det gir meg egentlig ikke så mye, men har hatt et par partnere som liker å gi, så jeg har prøvd det noen ganger.
Master1 Skrevet 17. juli #17 Skrevet 17. juli Legger nok ikke inn noen protester da frekt og pirrende Både gi å få Skratter M@ster.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #18 Skrevet 17. juli Aldri prøvd og har heller ingen lyst å prøve det. rett å slett krekselig! Anonymkode: 59211...67e
Lorieen Skrevet 17. juli #19 Skrevet 17. juli Nå er riktignok jeg kvinne, men jeg vil absolutt ikke rimme noen eller bli rimmet. Det er fullstendig uaktuelt og totalt turn-off. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #20 Skrevet 17. juli Jeg er kvinne. Vil gjerne bli rimmet og rimmer gjerne mannen 😊 Anonymkode: ea5b0...a15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå