AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Vi bor i rekkehus, 2 etasje. Første baby er på vei, og kommer i oktober. Det jeg går å lurer på er hvordan jeg skal gjøre med vognen. Vi har en bod ute, men den er rundt hjørnet og må låses opp. Ellers har vi garasje, men den har ikke lås. Jeg kan jo ikke drive å ta vogna opp og ned fra leiligheten heller. Noen her som har tips eller erfaringer? Anonymkode: 6885a...870
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Vi bodde i 4., hadde bugaboo og tok bare med bagdelen (senere sittedelen), lot understellet stå låst fast nede. Anonymkode: cde0d...6bd
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Klart du kan ta med vogn opp og ned! Folk som bor i blokk må ofte ned en etasje til kjelleren for å sette fra seg vogna, hvis ikke de vil dra den opp i leiligheten. Det er jo fort en liten etasje hver gang man bruker den, det. Anonymkode: d200e...c93
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Ville brukt sleepcarrier og hatt vognen i boden Anonymkode: 46281...4c3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Brukte ikke vogn. Bæresjal holdt. Anonymkode: 34e11...c6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå