AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg har pleid å drikke ca 6 øl med 4.7 prosent hver kveld i 2 år. Litt av og på i noen år før det. Hva om jeg i dag drikker 5 med 4.5 prosent. I morgen 4 stk.3 på torsdag og ingen etter det vil det hjelpe på abstinenser. Jeg vil være uten alkohol fra lørdag, skal på reise med familien. Er dette trygt? Ai svarer dette. Anonymkode: 61902...906
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Det er trygt å slutte og drikke ja. Om du får absstinenser eller ei er det umulig for noeb å svare på. Anonymkode: cec82...279
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er trygt å slutte og drikke ja. Om du får absstinenser eller ei er det umulig for noeb å svare på. Anonymkode: cec82...279 Ja det forstår jeg 😊 jeg er redd for delirium.. derfor tenkte jeg kanskje å trappe ned var bedre? Anonymkode: 61902...906
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Dette bør du ta med lege, ikke KG. Hvor mange tråder har du opprettet nå? Anonymkode: 2c874...068 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Jeg ville snakket med fagfolk. Det vet du ikke om du finner her inne. Kan heller ikke stole på ChatGPT når det gjelder noe slikt som dette. Anonymkode: fe330...951
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå