AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Spiste seks dadler tidligere i dag, nå har jeg vondt i magen og måtte bæsje! Var ikke helt løst, men semi-løst… har dette en sammenheng? Veldig utypisk meg å måtte bøsje sånn på kveldstid Anonymkode: 5befd...21f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Jeg har veldig angst for å kaste opp så diare gjør meg ekstremt stressa! Anonymkode: 5befd...21f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Ingen? ser at dadler kan ha lakserende effekt, men ikke før etter flere dager!!! Så kan de kommenetter så kort tid? Anonymkode: 5befd...21f
visp Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Det er jo veldig varmt også. Kanskje du må bøsje pga varmen? Unnskyld, det er varmen....
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Dadler kan være lakserende, akkurat som rosiner og svisker. Det er ikke farlig har angst for å kaste opp selv, så vet hvordan det er. Anonymkode: 2bec0...ea9 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli visp skrev (Akkurat nå): Det er jo veldig varmt også. Kanskje du må bøsje pga varmen? Unnskyld, det er varmen.... Jeg har tenkt at det er pgs varmen og, og i tillegg står jeg oppi en stor konflikt med familie og dødsfall Anonymkode: 5befd...21f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dadler kan være lakserende, akkurat som rosiner og svisker. Det er ikke farlig har angst for å kaste opp selv, så vet hvordan det er. Anonymkode: 2bec0...ea9 Har ikke måttet bæsje noe mer eller hatt vondt i magen sånn (bare angst-vondt), gått over en time… Er forhåpebtligvis over kneika selv om dette trigget angsten mkn EKSTREMT! Anonymkode: 5befd...21f
visp Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt at det er pgs varmen og, og i tillegg står jeg oppi en stor konflikt med familie og dødsfall Anonymkode: 5befd...21f Huff, da har det sikkert mye med at du ikke har det helt bra. Er det noe jeg legger på meg av, så er det dadler. Prøver å ikke spise for mye av det Men har ikke lagt merke om det endrer avføring og sånt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli visp skrev (Akkurat nå): Huff, da har det sikkert mye med at du ikke har det helt bra. Er det noe jeg legger på meg av, så er det dadler. Prøver å ikke spise for mye av det Men har ikke lagt merke om det endrer avføring og sånt. Ja det er en del kalorier og ofte spiser man det jo i tørket form - da blir det jo enda mer konsentrert og. Jeg pleier sjeldent spise mange, fordi lakserende effekt. Nå er det en god stund siden jeg spiste det sist - og så spiste jeg seks stykker på rappen 🤣 det skal jeg IKKE gjøre igjen hahahha Anonymkode: 5befd...21f 1
visp Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er en del kalorier og ofte spiser man det jo i tørket form - da blir det jo enda mer konsentrert og. Jeg pleier sjeldent spise mange, fordi lakserende effekt. Nå er det en god stund siden jeg spiste det sist - og så spiste jeg seks stykker på rappen 🤣 det skal jeg IKKE gjøre igjen hahahha Anonymkode: 5befd...21f Seks er da ikke mye....... her snakker vi 20 eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli visp skrev (4 minutter siden): Seks er da ikke mye....... her snakker vi 20 eller noe sånt åja må jeg spise mer enn seks stykker for at jeg skal bli dårlig i magen? Anonymkode: 5befd...21f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har ikke måttet bæsje noe mer eller hatt vondt i magen sånn (bare angst-vondt), gått over en time… Er forhåpebtligvis over kneika selv om dette trigget angsten mkn EKSTREMT! Anonymkode: 5befd...21f Ja, angsten går noe ekstremt utover magen. Jeg sliter også med angst og da klikker ofte magen også. Får magekramper og diaré. Anonymkode: 2bec0...ea9
AnonymBruker Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, angsten går noe ekstremt utover magen. Jeg sliter også med angst og da klikker ofte magen også. Får magekramper og diaré. Anonymkode: 2bec0...ea9 Men nå kom dette før angsten, jeg fikk angst (ble trogget) av avføringen som var atypisk og på helt rart tidspunkt som meg. Anonymkode: 5befd...21f
visp Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): åja må jeg spise mer enn seks stykker for at jeg skal bli dårlig i magen? Anonymkode: 5befd...21f Det er sikkert bare tilfeldig. Varmen kan gjøre det med meg også går det jo utover fordøyelsen om man har det vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli visp skrev (1 minutt siden): Det er sikkert bare tilfeldig. Varmen kan gjøre det med meg også går det jo utover fordøyelsen om man har det vanskelig. Ja, har også blitt bløt i magen av varme før… Anonymkode: 5befd...21f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ingen? ser at dadler kan ha lakserende effekt, men ikke før etter flere dager!!! Så kan de kommenetter så kort tid? Anonymkode: 5befd...21f Hvor har du det fra at det har lakserende effet flere dager etter? Anonymkode: f6e79...896 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor har du det fra at det har lakserende effet flere dager etter? Anonymkode: f6e79...896 Reddit, Healthline etc… Anonymkode: 5befd...21f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli Har måttet tilbringe mye tid med min narsissistiske, neglisjerende, forskjellsbehandlende mor den denne uken. Det hjelper selvfølgelig ikke på kroppen I periodene jeg har lite kontakt med henne forsvinner mange av symptomene mine, angst, depresjon, apatien, selvhatet og konsentrasjonsproblemene. Jeg er så redd vet jo st dette ikke handler om dadler egentlig, men nå ble angsten så sykt trigget at ocd-behandlingen min forsvant. (Har fått veldig god nytte av ocd-behandling). Men nå ble jeg så trigget at jeg ikke klarte roe ned. Jeg vet jeg kommer til å trene resten av ferien på å komme meg etter oppførselen hennes (jeg må se henne igjen denne uken, men etter det blir det leeeeenge til neste gang). Anonymkode: 5befd...21f 1
visp Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har måttet tilbringe mye tid med min narsissistiske, neglisjerende, forskjellsbehandlende mor den denne uken. Det hjelper selvfølgelig ikke på kroppen I periodene jeg har lite kontakt med henne forsvinner mange av symptomene mine, angst, depresjon, apatien, selvhatet og konsentrasjonsproblemene. Jeg er så redd vet jo st dette ikke handler om dadler egentlig, men nå ble angsten så sykt trigget at ocd-behandlingen min forsvant. (Har fått veldig god nytte av ocd-behandling). Men nå ble jeg så trigget at jeg ikke klarte roe ned. Jeg vet jeg kommer til å trene resten av ferien på å komme meg etter oppførselen hennes (jeg må se henne igjen denne uken, men etter det blir det leeeeenge til neste gang). Anonymkode: 5befd...21f Hva gjør at du har måttet tilbringe mye tid med henne? Pga. dødsfallet? Ja, la det være lenge til neste gang. Det er jo tydelig at hun ikke er bra for deg 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli Nå har det gått to timer siden avføring og jeg har ikke måttet noe mer på do eller vært kvalm (annet enn angstkvalm), så begynner roe meg litt nå. Sukk. Det er lenge siden, mange MÅNEDER siden jeg fikk et sånt anfall slm dette. Jeg fikk kjmpegod behandling og den har fjernet alle tvangstanker og hverdagangst, jeg har fått er helt nytt liv. Men i sånne situasjoner - hvor jeg plutselig får dårlige mage (som jeg har vært livredd for hele livet) - da blir det så sterkt at jeg ikke klarer bli fullstendig trigget. føles som behandlingen ikke har fungert, men den HAR det - for jeg har fått ett nytt liv. Men i kveld… ja, da klarte jeg ikke holde tilbake. Men tenk alle gangene jeg har fått det til ❤️ Nå venter to krevende dager, men jeg har en gulrot i enden og tiden etter det skal jeg bare nyte med min egen familie og prøve komme ovenpå igjen. Anonymkode: 5befd...21f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå