AnonymBruker Skrevet 13. juli #1 Skrevet 13. juli Jeg har drukket nesten hver dag en lang periode. Ikke i går og ikke i dag. Isted ble jeg skikkelig uggen uten at jeg forsto hvorfor. Liksom slått ut uten grunn. Måtte bare legge meg i senga. Men så tenkte jeg: hvis jeg tar en øl el to nå og føler meg fin igjen; kan det har vært alkoholabstinenser? Ikke noe skjelving, bare utslått. Og uggen. Kraftløs, litt hodepine og lett kvalme. Litt frysninger. Tror jeg skal ta en øl for å se om det stopper. Og hvis jeg da blir frisk igjen? Kan det være pga alkoholens oppkvikkende effekt, eller har jeg et problem? 😬 Anonymkode: 19a9a...10d
AnonymBruker Skrevet 13. juli #2 Skrevet 13. juli Kan fort være det ja. Men avhengig av mengder og lengde kan det være farlig å slutte tvert, så hør med legevakta. Angående om dette bare er milde abstinenser eller om du bør på nedtrappingsplan. Anonymkode: b8522...b0f
AnonymBruker Skrevet 13. juli #3 Skrevet 13. juli Dette var veldig mildt så langt, så det skal nok gå greit. Men har snart bånnet en halvliter og humøret er stigende. Har drukket minst 6 halvlitere hver dag lenge, så skjønner at det er problematisk. Anonymkode: 19a9a...10d
AnonymBruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var veldig mildt så langt, så det skal nok gå greit. Men har snart bånnet en halvliter og humøret er stigende. Har drukket minst 6 halvlitere hver dag lenge, så skjønner at det er problematisk. Anonymkode: 19a9a...10d Sitter på altanen her nå med en pils og er i samme båt.... Hos meg er det mest ensomhet... Ingen kjæreste, ingen barn, lite venner og sykemeldt.....generelt er mobilen og pilsen min venn. Giftig combo. Men tenker 6 pils idag siden det er 25 grader og sol så får jeg komme meg på en lang tur imorgen. Anonymkode: 0c4db...b96 2
Macro Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Er ikke varmen som tar deg da? Vet ikke hvor du sitter i landet man store deler har jo 25-30 grader nå. Varme uten nok kjøling og hydrering kan gi de symptomene du beskriver.
Macro Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sitter på altanen her nå med en pils og er i samme båt.... Hos meg er det mest ensomhet... Ingen kjæreste, ingen barn, lite venner og sykemeldt.....generelt er mobilen og pilsen min venn. Giftig combo. Men tenker 6 pils idag siden det er 25 grader og sol så får jeg komme meg på en lang tur imorgen. Anonymkode: 0c4db...b96 Husk å få i deg vann og salt også❤️
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Jo, det er varmt nå, men det har det vært lenge. Hadde drukket masse vann, men var lenge siden siste måltid som var frokost. Er på andre øl nå, er stadig litt svimmel. Øl løser mye synes jeg; både væske og kalorier. Bruker å begynne å drikke øl når jeg er sulten nok. Det rare er de frysningene jeg stadig får, på tross av varmen. Og er i samme situasjon som deg som er alene, kjeder deg. Jeg kjededrikker og kommer ikke ut av det. Ts Anonymkode: 19a9a...10d
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Det kan være det. Jeg håper du kan ta dager uten. Tenke sunn kost, gå tur eller noe. Anonymkode: 72365...823
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå