Gå til innhold

zeeksack sekkene

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har disse? Fornøyde? hvilken størrelse til hvilket bruk har du?

Anonymkode: ee39d...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 30 liter og er veldig fornøyd. Brukte den i forbindelse med en 2 dagers jobbtur og slapp å sjekke inn bagasje 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 27 liter, den er ikke lenger i salg tror jeg. Bruker den som jobb-sekk. Har plass til treningstøy sammen med jobbutstyr, men da med et lite og kompakt håndkle. Bruker den også litt på reise (håndbagasje). Veldig fornøyd med romdelerne, og at den kan åpnes i topp og side. 

Anonymkode: 41df0...678

Skrevet
baremeg skrev (19 minutter siden):

Jeg har 30 liter og er veldig fornøyd. Brukte den i forbindelse med en 2 dagers jobbtur og slapp å sjekke inn bagasje 

så for en 3-5 dagers tur bør jeg gå for 30 literen? Målet er også å slippe styret med i innsjekket bagasje🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

så for en 3-5 dagers tur bør jeg gå for 30 literen? Målet er også å slippe styret med i innsjekket bagasje🤭

Jeg tenker den vil passe fint til en sånn tur 😊

• Liker 2
Skrevet
baremeg skrev (22 minutter siden):

Jeg tenker den vil passe fint til en sånn tur 😊

vurdert 20 liter og, men den blir kanskje i minste laget

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

vurdert 20 liter og, men den blir kanskje i minste laget

Kommer helt an på hvor mye du pakker. Jeg overpakker som regel 😂

Skrevet
baremeg skrev (13 timer siden):

Kommer helt an på hvor mye du pakker. Jeg overpakker som regel 😂

Ja, det er vel det jeg har en tendens til og :ler: 

Skrevet

Jeg har 30 L og kan fint bruke den til reiser på en uke litt avhengig av årstid og behov for flere lag og et ekstra par sko. Vinterstid i norden krever jo litt mer enn feks portugal i mai.

Jeg er stor , bruker strl XL 46/48 i klær så er du feks en strl S får du med deg mer enn meg.

Veldig komfortabel og slitesterk sekk, jeg har brukt min mye det siste året og ser null bruksspor ennå.

Anonymkode: 5a24e...94f

Skrevet (endret)

Jeg har 30l og brukt den til mange helgeturer og sydenturer. For å ha sekken som håndbagasje på Wizz air eller Ryan air må du ha den minste. Den andre går til alle andre flyselskap- som håndbagasje. Utrolig greit! 

Endret av ada@
Skrevet

Min mann og jeg kjøpte oss hver vår til reisene i sommer. Kjempefine sekker, liker veldig godt romdelerne i sekken.

Får plass til mye, og veldig praktisk. Vi bruker den kun som håndbagasje, men veldig kjekk!

• Liker 1
Skrevet
ada@ skrev (59 minutter siden):

Jeg har 30l og brukt den til mange helgeturer og sydenturer. For å ha sekken som håndbagasje på Wizz air eller Ryan air må du ha den minste. Den andre går til alle andre flyselskap- som håndbagasje. Utrolig greit! 

bruker du kun denne da,eller har du koffert i tillegg?

Skrevet

Jeg har 30 L og har tenkt å ha den med til 1 ukes tur til Hellas. Betaler 0,- i bagasje da. Men det er lurt å sjekke de ulike flyselskaper vedr størrelse (og vekt) på håndbagasje. Vurderer om jeg trenger 15L også, for å ha under setet. De er kostbare så jeg må sjekke ut 30L først.

Det skal sies at på denne turen har reisepartner betalt for 1 bagasje/koffert 23 kg. Sånn at jeg får pakke i samme koffert hvis jeg trenger noe ekstra med. Jeg overpakker nok de fleste gangene, men nå hadde jeg lyst til å se hvor "lite" jeg klaree å pakke i min 30Liters sekk. 

Anonymkode: e4c2e...4e6

Skrevet

Jeg har 30 l, og synes den passer perfekt til 4-5 dager.

Anonymkode: 75bf6...c4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...