Gå til innhold

Blowjobs og overvekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var på et vors her en dag i forbindelse med VM. Vi var ca 10 personer. I forbindelse med en drikkelek så sier en av mennene at «feite damer er bedre på å suge kuk, fordi de elsker å ha ting i  munnen». Alle i selskapet lo, men jeg ble oppriktig kvalm og opprørt over dette. Etter hvert som kvelden gikk videre spurte jeg et par av mennene som var der om uttalelsen. De lo, og mente at det var ufiltrert, men riktig. Hva mener dere? Jeg skjønner ikke at dette skal ha en sammenheng…

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var ihvertfall stygt sagt om de som er overvektige. 

Mulig de hadde litt innabords, men det er da man får høre sannheten.

Anonymkode: fdacb...71f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på hva du spør om her. Hva vi mener om slike vitser, eller en forklaring av poenget fordi du ikke skjønte det?

Anonymkode: c375d...24a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekle folk...

Anonymkode: 15c72...b2d

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

🚩

Anonymkode: 5b987...085

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Off. Men bra folk med sånne holdninger avslører seg tidlig da. 

Anonymkode: aa49d...0d9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen sammenheng, og synes spøken er ganske smakløs. Det skal ikke mye til før noen i rommet føler seg truffet og da er vektspøker sjelden noe som hever stemningen i taket for de som strever med vekten. Ikke at overvektige må beskyttes mer enn andre, synes bare det er dårlig stil. Det er trolig allerede en del skam hos de, og de vet da godt at de har vekt ekstra…

Det er enkelte som påstår at overvektige er bedre i senga fordi de ikke kan surfe på utseende, man må da gjøre en ekstra effort. Men det er bare bullshit. Da jeg var ca 20 kilo overvektig for 10-15 år siden hadde jeg knallgod selvtillit og null stress med å få meg kjekk fyr. Så trengte overhodet ikke gjøre «noe ekstra», det gjorde jeg fordi jeg er glad i bra sex som tar begge til himmelen 👌 Og det er såpass mange som enten ikke bryr seg om vekt eller faktisk har en greie for vekt, at hvertfall for ei dame er å få seg noe med en ålreit kar man tenner på ikke noe problem. Kan kanskje være noe verre for overvektige menn, men det er jo mange som liker dadbod så er ikke helt relevant der heller.

Anonymkode: 7dc52...e79

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som feit kvinne kan jeg herved avkrefte det! Menn som det der er verste sorten! 

Anonymkode: 47410...030

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Christinahansen skrev (29 minutter siden):

Hei!

Jeg var på et vors her en dag i forbindelse med VM. Vi var ca 10 personer. I forbindelse med en drikkelek så sier en av mennene at «feite damer er bedre på å suge kuk, fordi de elsker å ha ting i  munnen». Alle i selskapet lo, men jeg ble oppriktig kvalm og opprørt over dette. Etter hvert som kvelden gikk videre spurte jeg et par av mennene som var der om uttalelsen. De lo, og mente at det var ufiltrert, men riktig. Hva mener dere? Jeg skjønner ikke at dette skal ha en sammenheng…

Jeg skjønner jo sammenhengen, men den var utrolig smakløs!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg tenker? 

At jeg ville sørget for å skaffe meg et bedre vennenettverk...

Anonymkode: 0eafa...700

• Liker 8
Skrevet

Det er alltid en sånn fyr på enhver fest. Dessverre. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
HMK skrev (1 minutt siden):

Det er alltid en sånn fyr på enhver fest. Dessverre. 

Jeg var på en fest hvor en fyr sa at feite damer er bedre i senga, fordi de må gjøre opp for vekta.. han fikk mange stygge blikk, på sin plass. 

Anonymkode: ecae5...05d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ærlig talt hva man skal henge seg opp i. Det er en sleivete kommentar som kunne vært sagt på tull i ethvert vorspiel der det er flere menn (som oftest bare menn). Også der mennene til de som hevder at mannen sin aldri kunne sagt noe slik er. Ofte er det de mennene som forteller slike vitser. 

Endret av Brunello
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det har jeg hørt før, når jeg var 14 av en annen på samme alder, sånn haha liksom. :D Som fedmefeit kjerring så kan jeg si at blowjobs skjer ikke for min del da det ikke er noe jeg tenner på og kroppstørrelse har veldig lite å si for seksuelle preferanser. Har flere veldig slanke petite venninner som liker å gjøre det og tjukke medsøstre som ikke liker det. 

Men altså jeg hadde revurdert hva slags folk jeg hadde hengt med som voksen kvinne altså om dette var uttalelser de kommer med i det offentlige rom foran andre mennesker.

Menn er så turnoff, er så glad jeg har fått de barna jeg ville så har jeg gjort mitt. 

Anonymkode: b4971...727

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men altså jeg hadde revurdert hva slags folk jeg hadde hengt med som voksen kvinne altså om dette var uttalelser de kommer med i det offentlige rom foran andre mennesker.

Det var min tanke også, hvor gamle er disse gutta liksom? Passert 14?

Anonymkode: aa49d...0d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En teit og platt kommentar eller forsøk på vits. Feite-vitser er super-lame, få oppegående folk som vil påstå noe annet

... men det er viktig å ikke dra ting helt ut av proporsjoner også. Fulle folk på fest sier mye dust, selv folk som ellers er trivelige og oppegådende. Skulle man revurdert venneforhold hver gang man hører noe teit på fest, så hadde man gått mye ensom tror jeg. Skjer det ofte, så kan man alltids være en voksen person og si at sånn type vitser og humor egentlig er ganske dølt.

Let it go, sa Elsa. Smart dame.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var en vits ...

Du overreagerer.

Anonymkode: c45f2...da3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Christinahansen skrev (3 timer siden):

Hei!

Det var en klein og dårlig vits.

De som lo med er ikke nødvendigvis enige, men vil ikke lage klein stemning. 

Promille + «guttastemning» = lite Politisk Korrekt humor

Anonymkode: 693da...8f7

• Liker 2
Skrevet
Christinahansen skrev (3 timer siden):

Hei!

Da bør du kanskje slutte å dra på vors  med drikkeleker hvis du ikke liker den type prat. Du skjønner vel at når folk drikker så blir det mye fyllerør og fjas. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det var mye mer utbredt med slike "vitser" før i tiden.

Men det virker som du analyserer innholdet og lurer på om uttalelsen medfører riktighet, og til det siste kan jeg si at det finnes ingen logisk sammenheng der. Det er bare rølp av en full festdeltager som prøver å være morsom, og kanskje ikke helt klarer å lese sitt publikum eller anledning. 

Og om man er overvektig så bør man ikke dvele så mye ved slike "vitser", det finnes dårlige vitser for tynne, kortvokste, fargede, samer etc., men som sagt innledningsvis det var mer vanlig før.

Anonymkode: 869f3...19b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...