AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Hei Er det noen som har gode tips på hvordan en får hvite klær helt hvite igjen? Hvordan får dere bort gule skjolder under armene på hvite t-skjorter? Hvordan får dere bort sminke på hvite t-skjorter? Hvilket vaskemiddel bruker dere, og legger dere klærne i bløt før vask? Anonymkode: 22999...f8c
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Sitronsåpe tar som regel flekker. Men gule merker under armene får jeg ikke bort uansett hva jeg gjør... har prøvd alt. Anonymkode: 382c6...49d 1
Margeritt Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Å vaske klærne og henge de til tørk med flekken mot sola pleier å hjelpe, tar kanskje ikke de tøffeste flekkene da 😊 Har også god erfaring med sitronsåpe, sunlight sebe, nylonvask og biotex, alt ettersom hva jeg har i hus 😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Gule flekker må man forebygge i stedet for å reparere. Bytt deo. Anonymkode: 3045b...474
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Gule flekker under armene på skjorten kommer av deodoranten du bruker! Sluke flekker vil ikke forsvinne. Anonymkode: 55198...f7d
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli Klorin. Prøver meg frem til styrken, minsy mulig klorin. Legges i vann over natten, vaskes så på egnet vask i vaskemaskin. Anonymkode: 6f8b6...0a3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klorin. Prøver meg frem til styrken, minsy mulig klorin. Legges i vann over natten, vaskes så på egnet vask i vaskemaskin. Anonymkode: 6f8b6...0a3 Klor gjorde de gule flekkene rosa😱 Så nå er spørsmålet: hvordan fjerne rosa flekker på hvite t-skjorter🤣😅 Anonymkode: 22999...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klor gjorde de gule flekkene rosa😱 Så nå er spørsmålet: hvordan fjerne rosa flekker på hvite t-skjorter🤣😅 Anonymkode: 22999...f8c Da har du ikke brukt nok rett og slett. Anonymkode: 6f8b6...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da har du ikke brukt nok rett og slett. Anonymkode: 6f8b6...0a3 Eller det ikke har vært 100% bomull. 7% hvit eddik går også an å bruke, istedenfor klorin. Flere tips her: https://viivilla.no/interior/renhold-og-inneklima/slik-gjor-du-hvite-plagg-hvite-igjen/ Anonymkode: 37bff...57f
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli I forhold til klor, så har de sluttet å bleke klær hvite. De farger ting hvitt. Resultatet blir da at hvite ting blir skjoldete og misfarget av klor. Anonymkode: 382c6...49d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå