AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg lurer på hvor mange av oss menn det er som gir uttrykk for at sex er bedre enn den er. I en annen tråd (ikke min) ble det spurt om menn kunne komme uten å synes at sex er bra. For min del så har jeg gjort dette nokså mange ganger i løpet av årene. Det har vært så dårlig at når det til slutt kommer noen dråper så er det i hovedsak null orgasme følelse og mest numment. Blir å legge på ekstra lyd, ansiktsuttrykk og bevegelser. Anonymkode: 31117...06d 1
Bamseklemmer Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Aldri hatt sex uten utløsning.. kun en gang da "vi" ble fersket av ei stemor på badet😇 Jeg har aldri faket.. men jeg har simulert en orgasme, som faktisk gjorde at jeg fikk en ekte orgasme. Ikke alltid sexen har vært god, men det kom nok pga overdrevet alkoholinntak. Så jeg har ingen grunn til å klage. Det å legge til ekstra lyd og grimaser: Det kan enkelte kvinner tenne på, så orgasmen hennes kan lures mye fortere frem👏 Sympati-orgasme heter dette.. Typisk for omsorgsfulle kvinner, og som forstår hvorfor du gjør det. Du burde å simulere, istedet for å fake.. for lydene og grimasene kommer naturlig ut..
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Aldri hatt sex uten utløsning.. kun en gang da "vi" ble fersket av ei stemor på badet😇 Jeg har aldri faket.. men jeg har simulert en orgasme, som faktisk gjorde at jeg fikk en ekte orgasme. Ikke alltid sexen har vært god, men det kom nok pga overdrevet alkoholinntak. Så jeg har ingen grunn til å klage. Det å legge til ekstra lyd og grimaser: Det kan enkelte kvinner tenne på, så orgasmen hennes kan lures mye fortere frem👏 Sympati-orgasme heter dette.. Typisk for omsorgsfulle kvinner, og som forstår hvorfor du gjør det. Du burde å simulere, istedet for å fake.. for lydene og grimasene kommer naturlig ut.. Hva betyr «vi»? Anonymkode: bfc0a...7a2
Bamseklemmer Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Det betyr: "Meg og min overkåte venninne" Vi hadde jo sex på soverommet før vi gikk på badet.. Hun klarte ikke holde seg, flyttet trusa til side og bøyde seg forover.. Kem i svarten klare å være fornuftig da? 😆
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Sex er overfokusert i alle medier som seksualiserer alt og alle. Men i virkeligheten så er sex bare en liten del av livet og hverdagen til folk flest. Intimitet, dype samtaler og trygghet i relasjoner er ofte mye mye viktigere enn den fysiske akten i seg selv. Uten nærhet, vennskap og kjærlighet så blir sex bare en likegyldig tomhet Anonymkode: 4f727...e5d 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Det eneste som kan få meg til å føle at sex er dårlig, er at partner gir inntrykk at hun gjør det vesentlig for min skyld og selv har liten lyst. Ikke for å si noe negativt om orgasmen, men den varer jo bare i noen få sekunder, og oppfattes for meg mest som et sluttsignal på den ekstatiske opplevelsen. Har faktisk mange ganger hatt veldig god sex uten orgasme, og også uten å penetrere. Det har gjerne vært i situasjoner hvor jeg ikke ville søle til klær eller møbler, eller ikke ville risikere å bli tatt på fersken. Anonymkode: f0eb0...c44
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli TS Jeg tenker mer på partnerens forventninger til deg i situasjonen. Sex uten orgasme er veldig fint det. Men jeg har gjentatte ganger med flere partnere fått klare indikasjoner på en forventning. Også om hvor bra og flinke de er. Anonymkode: 31117...06d
Bamseklemmer Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS Jeg tenker mer på partnerens forventninger til deg i situasjonen. Sex uten orgasme er veldig fint det. Men jeg har gjentatte ganger med flere partnere fått klare indikasjoner på en forventning. Også om hvor bra og flinke de er. Anonymkode: 31117...06d Sex uten orgasme (Opphisselses-fase). Da får man frigjøring av dopamin, endorfin og adrealin. Etter en orgasme (klimaks-fasen) får man i tillegg oksytocin og prolaktin. Dette gir den dype, beroligende følelsen av tilfredshet, avslapning og nærhet.. mestringsfølelse og økt sexlyst.. som er så unik og følger med orgasmen. Derfor vil en orgasme føles mye bedre, enn uten orgasme.. Bare pirk fra meg, men biologien lyver ikke😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli TS Post-orgasmisk depresjon, ofte kalt postcoital dysfori (PCD), er et fenomen der man føler seg trist, tom, irritabel, skamfull eller nedstemt etter orgasme, selv om sexen var frivillig og ønsket. Anonymkode: 31117...06d
AnonymBruker Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det eneste som kan få meg til å føle at sex er dårlig, er at partner gir inntrykk at hun gjør det vesentlig for min skyld og selv har liten lyst. Anonymkode: f0eb0...c44 To stykker som begge faker…det må være noe av det tristeste 😫 Anonymkode: 12111...083
AnonymBruker Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): To stykker som begge faker…det må være noe av det tristeste 😫 Anonymkode: 12111...083 Eller humoristiske. Sier mye om en person som faker. Det beste er de kvinnene som sier de faker i en krangel med typen for å såre han.. Som om dette er mannens problem. Anonymkode: 6b5ef...207
AnonymBruker Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli Faket en gang når jeg var tenåring. Pga medisiner så slet jeg med å komme, så en gang så vare latet jeg som jeg kom og knøt sammen kondomet og kastet det. Anonymkode: 11941...58b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå