AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Andre som har tenåringsdøtre som foretrekker å være hos far? Har du noen teorier om hvorfor? Vi har delt omsorg 50/50. Synes det er litt sårt. For meg tror jeg det at hun har mer frihet hos far. Anonymkode: 8874f...0b5
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Har vel lite med kjønn å gjøre når det kommer til tenåringen men mindre mas hos far er nok en av grunnene for at de som har et valg foretrekker far. Anonymkode: 36f35...c61
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Er vel ganske vanlig at barn, uansett alder har en "favoritt". Hadde det selv som ung, vet mine egne barn har det. Ser det ikke som et problem. I ditt tilfelle er det godt mulig knyttet til forskjellene på hjemmene, men det er også normalt og vanlig at 2 husholdninger ikke er like. Anonymkode: a3e49...98f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Alle barn har en favorittforelder. Det har ingenting med kjønn å gjøre, men alt å gjøre med hvilken forelder som er minst streng. Selvsagt foretrekker barnet forelderen som gir mest frihet, uavhengig om det er mamma eller pappa. Anonymkode: 5a820...ce1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Det er vel en ganske vanlig, og opplest og vedtatt, sak at jenter i den alderen er pappajenter. Så trenger ikke alle som har det motsatt i sin husholdning kommentere dette. Det går seg til, hun søker nok mot deg når hun blir eldre. Anonymkode: b146c...e2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå