Julie 16 Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Netttopp gått igjennom spontan abort , var 5 uker på vei 😕 stoppet og vokse 😕 tok medisinsk behandling torsdagen .. nå føler jeg at med engang jeg er alene kommer tårene… har bare lyst og få det til igjen. Dette var første graviditet.. hvor lang tid etter en spontan abort tar det til man får menstrasjon? Og eventuelt blir gravid igjen? 2
Tjoheiii Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Så trist å høre💛 du kan i teorien bli gravid igjen på første syklus etter en spontanabort
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Uff! Så trist! ♥️ Det vil variere fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Jeg synes du skal gi deg selv litt tid til å sørge, men ikke «gå helt til grunne». Spontanabort er overraskende vanlig, men er noe få snakker om. Kanskje du kan få støtte av venner som har gått igjennom det samme? 🫂 Anonymkode: cc154...1a9
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Julie 16 skrev (12 minutter siden): Netttopp gått igjennom spontan abort , var 5 uker på vei 😕 stoppet og vokse 😕 tok medisinsk behandling torsdagen .. nå føler jeg at med engang jeg er alene kommer tårene… har bare lyst og få det til igjen. Dette var første graviditet.. hvor lang tid etter en spontan abort tar det til man får menstrasjon? Og eventuelt blir gravid igjen? ❤️ Jeg mistet en gang i begynnelsen av august. Det var sånn som deg, at det sluttet å vokse, men jeg mistet i uke 12. Jeg var allerede gravid igjen i september, altså før jeg hadde fått mensen tilbake. (Eggløsningen skjer cirka 2 uker før mensen). Men brukernavnet ditt, er du bare 16 år? Du har all verdens tid til å bli gravid igjen senere hvis du er så ung. Ta deg tid til å sørge 💔😔 Anonymkode: f51e8...4c3
Julie 16 Skrevet 11. juli Forfatter #5 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Uff! Så trist! ♥️ Det vil variere fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Jeg synes du skal gi deg selv litt tid til å sørge, men ikke «gå helt til grunne». Spontanabort er overraskende vanlig, men er noe få snakker om. Kanskje du kan få støtte av venner som har gått igjennom det samme? 🫂 Anonymkode: cc154...1a9 Dessverre ingen venner som har gått igjennom det:/
Julie 16 Skrevet 11. juli Forfatter #6 Skrevet 11. juli Tjoheiii skrev (52 minutter siden): Så trist å høre💛 du kan i teorien bli gravid igjen på første syklus etter en spontanabort Takk🩷
Julie 16 Skrevet 11. juli Forfatter #7 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): ❤️ Jeg mistet en gang i begynnelsen av august. Det var sånn som deg, at det sluttet å vokse, men jeg mistet i uke 12. Jeg var allerede gravid igjen i september, altså før jeg hadde fått mensen tilbake. (Eggløsningen skjer cirka 2 uker før mensen). Men brukernavnet ditt, er du bare 16 år? Du har all verdens tid til å bli gravid igjen senere hvis du er så ung. Ta deg tid til å sørge 💔😔 Anonymkode: f51e8...4c3 Tusen takk nei gammal bruker er 25 nå! Men kan ikke ha samleie før jeg har sluttet og blø etter den medisinske spontan aborten 😕
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli Julie 16 skrev (7 minutter siden): Tusen takk nei gammal bruker er 25 nå! Men kan ikke ha samleie før jeg har sluttet og blø etter den medisinske spontan aborten 😕 du har forsatt veldig god tid så er ikke noe stress Anonymkode: 5eac3...a54
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Veldig vanlig, hatt 6-7 selv. Du kan bli gravid rett etterpå, ja 💕 Anonymkode: e3c4f...b97
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli Har hatt 3 ❤️🩹 Blitt raskt gravid igjen hver gang - og gravid i uke 25 nå. Denne gangen gikk det en syklus i mellom SA og ny graviditet, men har også blitt gravid rett etter SA. Anonymkode: 7aa96...9e8
Macro Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): du har forsatt veldig god tid så er ikke noe stress Anonymkode: 5eac3...a54 Dette handler da ikke om stress og tid...herregud. Det er sorg. Har sett alle trådene dine TS. Veldig trist det gikk slik❤️ 1
Julie 16 Skrevet søndag kl. 21:32 Forfatter #12 Skrevet søndag kl. 21:32 AnonymBruker skrev (På 11.7.2026 den 23.30): Har hatt 3 ❤️🩹 Blitt raskt gravid igjen hver gang - og gravid i uke 25 nå. Denne gangen gikk det en syklus i mellom SA og ny graviditet, men har også blitt gravid rett etter SA. Anonymkode: 7aa96...9e8 Takk!
Julie 16 Skrevet søndag kl. 21:32 Forfatter #13 Skrevet søndag kl. 21:32 Macro skrev (23 timer siden): Dette handler da ikke om stress og tid...herregud. Det er sorg. Har sett alle trådene dine TS. Veldig trist det gikk slik❤️ Takk ! 🥲❤️
Melus Skrevet onsdag kl. 02:24 #14 Skrevet onsdag kl. 02:24 Gi deg selv tid og lov til å sørge, er mitt råd. ❤️ Det er vondt å miste en ønsket graviditet, og det er helt normalt å ønske å bli gravid igjen så raskt som mulig!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:40 #15 Skrevet torsdag kl. 14:40 Julie 16 skrev (På 11.7.2026 den 19.10): Netttopp gått igjennom spontan abort , var 5 uker på vei 😕 stoppet og vokse 😕 tok medisinsk behandling torsdagen .. nå føler jeg at med engang jeg er alene kommer tårene… har bare lyst og få det til igjen. Dette var første graviditet.. hvor lang tid etter en spontan abort tar det til man får menstrasjon? Og eventuelt blir gravid igjen? Hvordan fant du ut at du spontanabortert? Anonymkode: 65475...51d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå