Gratu Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli De sier alle har tørkeperioder på en måte hvor ingen jenter prøver seg på de, jeg har hatt en på 16 år. Blitt slankere og solt meg en del, bra selvtillit, så idag var det to jenter som likte meg. Kjøpt litt frappe-kapsler 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): -lerer. Anonymkode: 8a769...9ec Så trøtt var jeg i dag, at dere lo jeg høyt av😂 Anonymkode: 3be21...660
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så trøtt var jeg i dag, at dere lo jeg høyt av😂 Anonymkode: 3be21...660 Dette, ikke dere Anonymkode: 3be21...660
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Kjøpt litt frappe-kapsler? Hva betyr det? Anonymkode: d2717...993
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli Om du har hatt en tørke på 16 år, bør du kanskje slutte å gå for "jenter" Anonymkode: 6b854...ede
Gratu Skrevet 11. juli Forfatter #8 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du har hatt en tørke på 16 år, bør du kanskje slutte å gå for "jenter" Anonymkode: 6b854...ede Nei, men sånn er det bare, jeg måtte vel vokse litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå