Gå til innhold

Håper på reflekterte svar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Dette er noe av det vanskeligste jeg har skrevet, men jeg håper noen vil ta seg tid til å lese.

Jeg er en voksen mann som i mange år har slitt med et svært dårlig selvbilde knyttet til kroppen min og spesielt penisstørrelsen. Allerede som barn og ungdom opplevde jeg flere svært vonde episoder med kommentarer, latterliggjøring og mobbing. Det satte dype spor, og selv om det er mange år siden, kjenner jeg fortsatt på skammen.

For noen år siden ble jeg også skadet i en ulykke. Etter det utviklet jeg ereksjonssvikt. Jeg bruker tadalafil, som hjelper litt, men jeg får fortsatt ikke en ereksjon som fungerer slik jeg skulle ønske.

Jeg har tatt dette opp både med fastlegen min og med en sexolog. Jeg prøver virkelig å gjøre noe med situasjonen, men jeg merker at de gamle opplevelsene fra barndommen og ungdomstiden fortsatt preger meg veldig. Det er som om den fysiske utfordringen og det dårlige selvbildet forsterker hverandre.

Heldigvis har jeg en kone som er utrolig støttende og som ikke dømmer meg. Likevel klarer jeg ikke å se meg selv slik hun gjør. Jeg føler ofte at jeg ikke strekker til som mann, selv om jeg vet at det kanskje ikke er en rettferdig tanke.

Derfor lurer jeg på om det er andre her – kvinner eller menn – som har erfaring med noe lignende.

• Har dere levd med ereksjonssvikt?
  • Har dere slitt med et dårlig selvbilde knyttet til kroppen eller penisstørrelse?
  • Hva har hjulpet dere mest?
  • Har partnerens støtte gjort en forskjell?
  • Er det noen som har erfaring med hjelpemidler som penis-sleeves eller andre løsninger som faktisk har fungert?

Jeg ber om at svarene er seriøse. Dette er et veldig sårbart tema for meg, og det har tatt lang tid før jeg våget å skrive om det.

Takk til alle som tar seg tid til å lese og svare.

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hjertesykdom og betablokker tok ereksjonen. Tadalafil ordnet opp. No stress!

Anonymkode: d2df1...c7c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...