omno_guest Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Flere som følger med på ekstrem gjemsel? Jeg følger med for tredje året på rad, synes det er gøy. 14 nye deltakere er klare for ekstrem gjemsellek, og denne sesongen blir det tøffere enn noensinne! Programlederne Victor Sotberg og Christopher Omdahl, skal med hjelp fra Robin Hofset, jakte på deltakerne. 1 1
Beneath the Moon Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Har sett noe, men orker ikke Tim Kristian, så når han er der ser jeg ikke. Han blir for mye rett og slett. 1
Hydrium Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Ja kjempe gøy! 😁 Jeg liker Tim, synes han er en fargerik fyr. Han er dessverre ikke med i år, men jeg synes det er mange morsomme deltagere med nå 😃 Alex Rosen er sprø da, det vet jeg blir morsomt.
NedOpp Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Hydrium skrev (41 minutter siden): Ja kjempe gøy! 😁 Jeg liker Tim, synes han er en fargerik fyr. Han er dessverre ikke med i år, men jeg synes det er mange morsomme deltagere med nå 😃 Alex Rosen er sprø da, det vet jeg blir morsomt. Tim Kristian er med i år jo
Hydrium Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli NedOpp skrev (9 minutter siden): Tim Kristian er med i år jo Åååå jeg så han ikke på bildet 😄
NoaideBiehtar Skrevet lørdag kl. 20:58 #6 Skrevet lørdag kl. 20:58 Har nettopp sett ferdig sesong 1, kjempegøy jo! Enkel underholdning, veldig gøy å se med ungene. Enkelt moro. 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå