fugl fønix Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli (endret) Fjellhytta 2026 har premiere 03 august, på TV 2 Direkte, og i år skal de pusse opp hytter på Budor i Hedmark. Noen som gleder seg? Endret 10. juli av fugl fønix
Beerbellygirl Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Blir spennende å se. Artig at Budor blir omtalt som "fjell" Vi har seter både på Budor og Savalsetra så kanskje man ser "kjennsfolk" og ikke bare sau 😆 1
Udyrisk Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Jeg gleder meg! Er så bra med noe annet enn repriser, fotball og elendige programmer. Og både Fjellhytta og Sommerhytta gir meg inspirasjon til oppussing i eget hus. 2
fugl fønix Skrevet 10. juli Forfatter #4 Skrevet 10. juli Jeg finner også mye inspirasjon i slike programmer... som fargevalg og fargesammensetning, interiør osv. Og på Budor er det koselig,😊 har vært der på hyttetur før og likte meg der.😊
Eva-Lena Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Det blir spennende å følge med. Jeg liker programlederen og dommerne, så dette vil bli bra 😊 3
Frøken.stille Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Liker programlederen og dommerne jeg og. Hyttene ser fine ut (i motsetning til i fjor) 🤗 3
FruRosa Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Foreløpig liker jeg alle deltakerne, alle dommerne og programlederen. Gleder meg til fortsettelsen! 3
Frkvilikke Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Er det ikke ganske overflødig med både Lars og Einar som har samme ekspertise omtrent? 2
FruRosa Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Frkvilikke skrev (3 timer siden): Er det ikke ganske overflødig med både Lars og Einar som har samme ekspertise omtrent? Einar er ekspert på maling og tapet, Lars er ekspert på snekring. Takke meg til dette opplegget fremfor Sommerhytta med hageekspert,/dommer, der de planter en haug med blomster og planter som dør så fort innspillingen er over og hyttene står tomme! 13 1
Lulisa Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august FruRosa skrev (7 minutter siden): Einar er ekspert på maling og tapet, Lars er ekspert på snekring. Takke meg til dette opplegget fremfor Sommerhytta med hageekspert,/dommer, der de planter en haug med blomster og planter som dør så fort innspillingen er over og hyttene står tomme! Helt enig, er nesten fristet til å svippe innom Sommerhytta-hytteområdet ved Tvedestrand og se hvordan plantene ser ut etter denne tørre sommersesongen🥴 Helt tullete å plante SÅ mange planter ved ei hytte hvor solsteiken kan stå på i 30 dager i strekk uten så mye som en dråpe regn, jeg forstår ikke poenget (joda, det ser pent ut når produksjonen er der, men etterpå?)? Forøvrig kjempefine fjellhytter i år med romslig plass, håper parene velger fine og koselige løsninger. Fikk den deilige høstfølelsen momentant av å se de første episodene🍂🫖🧣 7
Jodaneida Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august Hyttene er jo nesten ferdige? men liker alle deltagerene. Fint område! Med unntak av kyr😅 2 2
Blekkulfina Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august Har hytte på Budor selv, så har sett dem litt på avstand da de holdt på i fjor😄 Blir litt ekstra gøy å følge med denne sesongen, når det er på kjente trakter! Foreløpig synes jeg casten virker veldig bra, og har stor tro på en fin sesong. Hyttene er mye bedre enn fjorårets fuglekasser, her kan man jo faktisk ha litt venner og familie på besøk også. Er dog overrasket over at så mye allerede var ferdig snekret, men når platting var såpass utfordrende for flere av parene er det kanskje greit at ikke det blir altfor heftige ukesoppdrag fremover😅 9 1
Sen ve ben Skrevet 7. august #16 Skrevet 7. august Hvorfor er noen av damene oransje i ansiktet? Ser jo helt koko ut.🙈
Moira26 Skrevet lørdag kl. 07:46 #17 Skrevet lørdag kl. 07:46 Håper folk som syns søstrene i sommerhytta ble «for mye» klager på de nye søstrene også. Like mye fnising der. Første sesongen jeg ser av Fjellhytta, virker som en fin gjeng så langt og liker Simon som programleder. 1
Eva-Lena Skrevet søndag kl. 04:58 #18 Skrevet søndag kl. 04:58 Moira26 skrev (21 timer siden): Håper folk som syns søstrene i sommerhytta ble «for mye» klager på de nye søstrene også. Like mye fnising der. Første sesongen jeg ser av Fjellhytta, virker som en fin gjeng så langt og liker Simon som programleder. De søstrene i sommerhytta var litt vel mye med sine fikse ideer. Husker hun ene hadde funnet på å male eller beise på ett vindu😳 Det måtte hun skrape vekk på slutten av serien og det tar jo unødvendig tid de kunne brukt til noe helt annet. Søstrene nå virker mange hakk roligere, så gleder meg til å se hva de får ut av hytta. Jeg liker alle parene og må jo bare le når hun ene mjauer😂 2
Laia Skrevet søndag kl. 15:20 #19 Skrevet søndag kl. 15:20 (endret) FruRosa skrev (På 6.8.2026 den 1.33): Einar er ekspert på maling og tapet, Lars er ekspert på snekring. Takke meg til dette opplegget fremfor Sommerhytta med hageekspert,/dommer, der de planter en haug med blomster og planter som dør så fort innspillingen er over og hyttene står tomme! Var ikke han hageeksperten med på forrige sesong av fjellhytta? Mener å huske at det var mye beplantning der også (mulig jeg husker feil). For øvrig er jeg helt enig med deg. Endret søndag kl. 15:21 av Laia
FruRosa Skrevet mandag kl. 07:17 #20 Skrevet mandag kl. 07:17 Laia skrev (15 timer siden): Var ikke han hageeksperten med på forrige sesong av fjellhytta? Mener å huske at det var mye beplantning der også (mulig jeg husker feil). For øvrig er jeg helt enig med deg. Det er Lars, Einar og Astrid som har vært dommere i alle tre sesongene. Mulug hageeksperten har vært innom, men ikke som dommer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå