AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Tre ord for å beskrive dem "Bilselgere eller eiendomsmeglere" Andre nøkkelord er "Svindler, bedrager, uærlig, fylliker, mentalt skada" https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Brian_Thompson Anonymkode: 2abac...9f2 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Kom deg i jobb så hodet får andre utfordringer å bruke tiden sin på. Alternativt, få deg noen venner, ta turen ut i skogen, ta deg en tur på stranda, besøk familie, ta deg en løpetur eller kjøp deg puslespill med 10 tusen puslespillbrikker.. Alt er bedre enn å sitte hjemme og fundere på hvlke totalt meningsløse temaer du skal opprette på et forum. Det er mitt råd. Anonymkode: ddf85...826 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Kjenner folk i de yrkene. Knakende gode mennesker alle som en. Anonymkode: 48efe...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #4 Skrevet 10. juli Tenker det samme om personer som har brokkolikutt Anonymkode: 416a9...d47 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tenker det samme om personer som har brokkolikutt Anonymkode: 416a9...d47 Det heter sveis. Ikke kutt. Anonymkode: 885ed...f77 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 10.7.2026 den 15.41): Kom deg i jobb så hodet får andre utfordringer å bruke tiden sin på. Alternativt, få deg noen venner, ta turen ut i skogen, ta deg en tur på stranda, besøk familie, ta deg en løpetur eller kjøp deg puslespill med 10 tusen puslespillbrikker.. Alt er bedre enn å sitte hjemme og fundere på hvlke totalt meningsløse temaer du skal opprette på et forum. Det er mitt råd. Anonymkode: ddf85...826 Tar et meningsløst forum any day fremfor jobb. Anonymkode: 3517d...c04
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli Hahaha nei, jeg synes ikke det altså 😊 Men skjønner hva du mener også. Jeg har fordommer mot noen som ser ut som en person som var veldig kjip. En ryggmargsrefleks. Men du må tenke at det ikke stemmer. Er jo tull. Anonymkode: 5b13a...959
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli Jeg er mann, enig i beskrivelsen din… Anonymkode: 1348a...663 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2026 den 0.43): Hahaha nei, jeg synes ikke det altså 😊 Men skjønner hva du mener også. Jeg har fordommer mot noen som ser ut som en person som var veldig kjip. En ryggmargsrefleks. Men du må tenke at det ikke stemmer. Er jo tull. Anonymkode: 5b13a...959 Menn med tatoveringer og bolebukser er siste sort for meg. Anonymkode: a8adf...93b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 10.7.2026 den 15.23): Tre ord for å beskrive dem "Bilselgere eller eiendomsmeglere" Andre nøkkelord er "Svindler, bedrager, uærlig, fylliker, mentalt skada" https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Brian_Thompson Anonymkode: 2abac...9f2st AnonymBruker skrev (På 10.7.2026 den 15.23): Tre ord for å beskrive dem "Bilselgere eller eiendomsmeglere" Andre nøkkelord er "Svindler, bedrager, uærlig, fylliker, mentalt skada" https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Brian_Thompson Anonymkode: 2abac...9f2 Menn ser ikke slik ut som eiendomsmeglere, langt ifra, men Kanske bruktbilselger? Husk eiendomsmeglere har lang utdanning og erfaring for å bli statsautoriserte, og det er stramme rammer innen det. Finnes sikkert de som er bare selgere men da er det useriøst. Anonymkode: a8adf...93b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå