AnonymBruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli Jeg er ei voksen dame på 38 år. Har 3 venninner jeg har kontakt med. Alle vi 4 har kontakt med hverandre. I det siste har en av de som er mest nær meg mast meget på at vi skal møtes. Hun savner meg og har så lyst til å møtes. Koselig tenkte jeg og vi avtaler å møtes. Når vi møtes på kafé har hun invitert med en av de andre. Helt ok, men venninnen som ba meg ut snakker kun til denne andre venninne av oss. Hun som har mast sånn om å treffes , sitter der og ignorerer meg fullt ut. Jeg var blid og hyggelig . Jeg satt en stund og gikk. Samme kveld ringte hun og ville stikke innom for å skravle litt bare hun og jeg. Ok sa jeg og satte på kaffen. Der kommer hun med den andre venninna på slep igjen!! Hvordan skal jeg tolke dette? Dersom hun savner meg så mye og vil ha alenetid med meg som hun har sagt… hvorfor dra med seg andre hele tiden og i tillegg overse meg? Anonymkode: 06d34...01e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden For å svare på overskriften: Ja, man kan bli sjalu på venner i voksen alder. Det fremkommer ikke at hun ber om alenetid med deg når hun spør om dere skal møtes, men hun burde avklare med deg om vennen kan komme, kommer eller ei. Det er litt frekt å bare ta med seg noen til en avtale uten å informere eller spørre. Anonymkode: 8e438...8b0 1
Peace & Love 2026 Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden (endret) Ja, det finnes dessverre vennesjalusi i voksen alder også. Selv om en ikke skulle tro det, så er finnes det vennesjalusi i mange tilfeller. Men det er forbløffende snodig at denne venninnen din inviterer deg og så drar med seg den andre venninnen din på slep og ignorerer deg. Da må hun ha et merkverdig problem. Endret 2 timer siden av Peace & Love 2026
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå