Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Hvorfor har dere damer så mye mer klær å velge mellom? Jeg jobber som fisker, går i oljehyre og tunge klær hele arbeidsdagen.  Når jeg kommer hjem, ønsker jeg å ha på lette , glatte og myke klær😀 Må vi menn gå på damebutikk for pysj eller lignende I silke eller sateng??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at herreklær er kulere ☺️ 

Anonymkode: 9ca31...b4b

Skrevet

Hvorfor framstår dette som perverst? 😩

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes silke klær for menn også 

Anonymkode: e8761...dfe

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes at herreklær er kulere ☺️ 

Anonymkode: 9ca31...b4b

stig k skrev (3 timer siden):

Hei. Hvorfor har dere damer så mye mer klær å velge mellom? Jeg jobber som fisker, går i oljehyre og tunge klær hele arbeidsdagen.  Når jeg kommer hjem, ønsker jeg å ha på lette , glatte og myke klær😀 Må vi menn gå på damebutikk for pysj eller lignende I silke eller sateng??

Hjemme kan du ha på deg hva du vil!

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes da klær for menn i myke materialer også, både joggebukser, pysj og annet. Flanell er noe av det mykeste man kan ha på, og der finnes det stort utvalg.

Vet ikke hvordan det er med silke og sateng, for liker ikke det selv engang (kvinne)

Anonymkode: e7916...66c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er misunnelig på herreklær fordi dere får lange nok gensere ol. Er drittlei av at hettejakker f.eks skal rekke meg til navlen. Og er drittlei av at alle klær skal ba sånne spesielle detaljer som bare gjør at de blir styggere. Masse blonder og utvide ermer.

Anonymkode: 131c8...96e

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare gå andre steder enn din lokale klesbutikk. Dinnes mye slike klær til menn på nettet: 
https://share.temu.com/2DnsvC4GUDB

Anonymkode: 555b1...b3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er misunnelig på herreklær fordi dere får lange nok gensere ol. Er drittlei av at hettejakker f.eks skal rekke meg til navlen. Og er drittlei av at alle klær skal ba sånne spesielle detaljer som bare gjør at de blir styggere. Masse blonder og utvide ermer.

Anonymkode: 131c8...96e

Og lommer! Hvorfor har dameklær bare ubrukelige lommer? Noen klær har til og med falske lommer. 

Anonymkode: e6fb3...54e

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må bare gå andre steder enn din lokale klesbutikk. Dinnes mye slike klær til menn på nettet: 
https://share.temu.com/2DnsvC4GUDB

Anonymkode: 555b1...b3d

Det er ikke spesielt behagelig å kle seg i kunstig silke, altså polyester. Kan sikkert fungere til å rengjøre huset i, for den statiske elektrisiteten vil tiltrekke seg støv underveis.

Anonymkode: 2d8ff...b4e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har problemer med å finne klær jeg liker, både smak og farger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er misunnelig på kvinneklær siden passformen på buksene er bedre. Det oppdaget jeg når jeg trakk på meg min datters bukse med et uhell. 

Anonymkode: fd86b...920

AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (På 9.7.2026 den 23.49):

"Tyver tror att alle stjeler" er vel noe med det :P 

Anonymkode: 66178...c4a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

"Tyver tror att alle stjeler" er vel noe med det :P 

Anonymkode: 66178...c4a

Da slår vel det raskt tilbake på deg som i det hele tatt kommer på å skrive noe sånt 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er misunnelig på kvinneklær siden passformen på buksene er bedre. Det oppdaget jeg når jeg trakk på meg min datters bukse med et uhell. 

Forbanna vrøvl. Dette er ikke seksualitets- og fetisjforumet. 

Anonymkode: 4ace0...da7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
stig k skrev (På 9.7.2026 den 23.42):

Gå naken hjemme. Ingenting er mer komfortabelt enn å være naken.

Eller du kan ta likestillingen og pride på alvor og kjøpe deg noen behagelige dameklær.

Anonymkode: 3e900...388

Skrevet

Sikkeboxer kan du vel ha på under oljehyre og andre manneklær? Og hjemme kan du gå med pantyhose og kjole om du ønsker dette. Bare husk å kle deg etter din fargepalett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tull.

Da er du overvektig. Menn har den beste passformen i bokser.

Anonymkode: eb7c7...a30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Forbanna vrøvl. Dette er ikke seksualitets- og fetisjforumet. 

Anonymkode: 4ace0...da7

Hva er det du snakker om?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tull.

Da er du overvektig. Menn har den beste passformen i bokser.

Anonymkode: eb7c7...a30

Det er jeg og jeg lurer på hvorfor du mener det er tull. Var du her når det skjedde?

AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (På 9.7.2026 den 23.49):

Fremstår det som perverst?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...