AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Mannen har kjøpt en pakke grillet kyllinglår fra Prior, og jeg aner ikke hva jeg skal lage som tilbehør. Så om du har noen litt spennede tips hadde jeg blitt hoppende glad 😁 Anonymkode: 5c2f0...13b
Janmar Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen har kjøpt en pakke grillet kyllinglår fra Prior, og jeg aner ikke hva jeg skal lage som tilbehør. Så om du har noen litt spennede tips hadde jeg blitt hoppende glad 😁 Anonymkode: 5c2f0...13b Jeg syns gresk salat med digg fetaost og tzatziki er kjempegodt til. Eller en feta og vannmelonsalat 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli En god salat. Kanskje litt ris i tillegg. Anonymkode: 84b6a...026
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mannen har kjøpt en pakke grillet kyllinglår fra Prior, og jeg aner ikke hva jeg skal lage som tilbehør. Så om du har noen litt spennede tips hadde jeg blitt hoppende glad 😁 Anonymkode: 5c2f0...13b Kokte poteter. Fløtegratinerte poteter klar på pose med brokkkolini som du steker på kun 3min pluss kryddersmør en dæsj på potetene med litt dampa gulrøtter en ss tyttebær Syltetøy og stekte hvitløksbahuwtter ved siden av Anonymkode: 872bc...983 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Du kan også kjøpe en klar pose salat med Fetaost friske små.tomater litt agurk biter litt Avokado litt mango og litt vannleon og rødløk. Da får du en skikkelig frisk salat som vil bugne over av smaksløkene dine. Anonymkode: 872bc...983
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Er fullt mulig og spise låret også med sånne klare pasta på plastikk boks med feta ost inni klar pose Spinat et halvt glass Fetaost med chili og litt tørke persille over. Ideene er så mangt Anonymkode: 872bc...983
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Kylling krever pomfri og salat. Anonymkode: f9574...a64 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Salat med mango og avokado, rødløk, chili, agurk, lime over (litt salt og pepper). Anonymkode: 5bb93...463
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Faktisk godt uten noen ting også. Kan også lage skikkelig god gammeldags hønesuppe med masse løk,gulrøtter og grønne erter og andre Karbo-bomber. Godt det også.. Anonymkode: a01df...f13
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli Eller så kan du rive kjøttet i biter legge det på lomper eller liba brød med masse grønnsaker du elsker og Pommes frites krydder majones sursøt saus litt bqq ketchup eller hva du enn liker og ha på brødet. Anonymkode: 872bc...983
Plexi Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli Usunt som fy, men sånn Amerikansk makaronisalat de ofte har som tilbehør er skikkelig digg: Classic Macaroni Salad - Southern Bite
Million Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Hva med coleslaw? Mange oppskrifter å finne, og det fås også kjøpt ferdig om du bare vil ha det i en boks.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli Hvor høyt vil du i kalorier? Med så mye fett på kyllingen, ville jeg hatt grønnsaker og kokt potet, evt ris. Vil du ha ett veldig kaloririkt tilbehør, velg feta ect som nevnt over. Anonymkode: 662a8...58a
Username6877 Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli Potetmos og salat eller pommes frites og salat Enig med andre at fetaost er godt til kyllinglår
moomino Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli Ris, kyllingsaus og ris Pomfrie, bearnaise, salat Stekte poteter båter, salat
Summer Breeze Skrevet 9. juli #20 Skrevet 9. juli Jeg liker det enkelt, en god salat, og pommes frittes bakt i ovnen, ikke fritert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå