AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Jeg trenger tips fra dere som også har en liten bod under en trapp. Hva har du gjort for å bli fornøyd med din oppbevaring der? Hva bør man ha der som ikke er så bra å oppbevare i garasjen? Jeg tenker å ikke bruke dette området til mat da jeg har god plass til det på kjøkkenet. Kom gjerne med lenker og bilder. Anonymkode: 3fd65...4fe
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Nå sier du jo ikke konkret hva du tenker å lagre der da? Men generelt råd: Kjøp plastkasser med lokk en av de utallige gangene de er på tilbud med -40% på Europris. Sortér i ulike kasser, og merk kassene. Fyll kottet. Så enkelt, så greit. Anonymkode: 8a901...4b7
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Kofferter, julepynt, hobbyutstyr, skolebøker etter barna, sesongsko/klær, sportsutstyr, bøker, kjølebag? Anonymkode: 62e4a...420
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Jeg hadde blant annet kofferter i boden vi fikk bygget under trappen. Anonymkode: 60d07...543
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Det er vanskelig å si uten å vite hvor stort det er, og hvordan trappen er. Hvis du tar bilde av opplegget så er det kanskje lettere å komme med konkrete forslag. Er planen å bare møblere og organisere ting som det er kanskje med noen enkle hyller, eller har du vurdert å rive opp eventuell vegg og dør for å gjøre om på det? Er dette en av de mest tilgjengelige bodene, eller en av dem som er litt "ork" når man skal inn i? Jeg tenker som så at et slikt område er greit for ting man ikke bruker så veldig ofte, og helst brukes ved sjeldnere anledninger. For eksempel ekstra dyner, puter, pledd og gjestemadrass osv. Brettspill, flyttbare varmeovner. Anonymkode: 5cf2d...f5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå