Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 70 og med årene forsvinner motivasjon til å komme ut. Sofa og terrassen er min beste venn. Leser og surfer på nettet og leser hvordan kvinner på min alder er i farta nesten heletiden og hvor mye man skal trene og hva man kan spise og drikke. Da sliter jeg med dårlig samvittighet og snakker ned meg selv.

Må man virkelig ha det sånt i livet etter å ha jobbet mange år og har lyst til å bare være meg

Anonymkode: 8f420...864

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 og har det som deg. Jeg kjenner også på det, men vi må få ha dagene som vi ønsker. Så vær hjemme med god samvittighet. Jeg har ingen interesse av fest og byliv, men kan ta meg en tur alene på noe kulturelt/sport en sjelden gang. 

Anonymkode: ca9b6...52a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å reise. Så der har jeg en god grunn til å komme meg ut.

Man velger jo selv sitt liv. Liker du å være hjemme, så er da det greit bok, man må ikke ut. Er vel greit å leve livet slik man selv ønsker

Anonymkode: 56a57...f1c

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...