Gå til innhold

Kaffehodepine og alenekveld

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hihi... sambo er på julebord!

Sitter her og storkoser meg, selv om jeg er sliten etter en tøff uke.

Nå skal det sløves og surres og tulles.

Har allerede fått kaffehodepine da. En halv kanne med kaffe gjør susen serru! Og litt Premium Dark Milk... mmm! var utsolgt for den mørkeste på Rimi, så det ble dark milk i dag.

Jeg eeeeelsker fredagskvelder!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda fler som er alene en fredagskveld!!

Sitter å drikker saft og spiser pepperkaker jeg! Er ikke så voksen at jeg drikker kaffe. :ler2:

Såå.. lurer på om jeg skal gidde å lage meg mat eller ikke...

Gjest Lottemor
Skrevet

jeg gadd ikke lage mat,hentet meg en kopp kaffe og litt snop,funker det :)

Jeg har aldrig fått kaffehodepine för ikke av å drikke for mye,selv om jeg drikker to kanner for dagen slik at jeg kan holle temmpoet til Tulla.....

Men derimot får jeg en fryktelig hodepine om jeg ikke får nokk kaffe....

snakk om kaffe ,no var det tomt i koppen min :(

må hente mer :D

Skrevet

Dropp maten... kaker og sjokolade er mye bedre :hoho: .

Jeg skal spise SolFrokost når jeg blir sulten jeg!

Synes at du kan bli litt mer moden nå altså x! :tunge1:

Kaffe er jo kyltyr vet du... også er det så deilig med hodepine.

Jeg og voffsen koser oss glugg i hjæl vi nå.

Gjest Lottemor
Skrevet

koser meg jeg også....har fred og ro i huset til sammbo kommer hjem fra jobb.....

Tulla har sluttet å sove på dagen så no er det tidelig kveld här i huset og jeg vet ikke om jeg kan beskrive hvor deilig det er :)

Så har jeg fått dillar på Nesle sin capocino (?) chokclate(?) cofee (?)

(engelsk rettskriving er ikke mitt strerkeste felt)

tror jeg har drukket 5 kopper bare etter klokken var 19.00.....

katten sover i vindusposten...fred og ro og en gooood kopp kaffe kan noen önske seg mer -så må jeg ikke glemme snopet da :P nam nam

Skrevet

Når mannen er borte, danser kvinnene på tastaturet!

Eller kanskje vi danser litt når de er hjemme også da.. hehe!

Sitter her og gauler "Don't Speak" jeg! Begynner å bli litt lei den sangen nå og vurderer å hoppe over på noe annet i den gamle CD-samlinga. Orker ikke å gå ut i bilen etter Raga-CDen da.. kanskje Grease?? Nei den ligger også i bilen tror jeg!

Kanskje jeg skal la være å spille noe som helst en stund..

Skrevet

Jeg var og handlet for en liten stund siden. Middag i dag ble ferskt brød med sild. Jeg gidder bare ikke lage noe mer i dag. Så nå kan jeg hoppe over på snopet med god samvittighet :ler::ler: .

Hører på det siste albumet til Robbie Williams og til Håkan Hellström, men nå begynner jeg snart å bli lei begge to, de har durt i en uke eller to nå.

Huff jeg burde egentlig lest økonomi, men det er så kjedelig (tror jeg skal fortrenge eksamensangsten en stund til).

Gjest Lottemor
Skrevet

nei musikk hörer jeg på hele dagen mens jeg rydder og vasker og eller danser med Tulla.....

Er ikke noe bönn med enne,mamma skal og må danse er ikke spörsmål....

Hun elsker musikk og det gjör jeg også,men får nokk på dagen....No så er ingen ting på,det eneste jeg hörer er en svak summing fra PC`n.....

ååååå det er så deilig å kunne höre hva man teker :sjarmor:

lener meg godt tilbake og hörer på stillheten......

*slapper av*

Guuuuuud så godt jeg har det :D

Skrevet

Fin tråd, Lea!!

Kom hjem fra jobb og var knuuuuust i dag.. så da var det å kræsje i sofaen en halvtime... :D

Nå har jeg tvunget meg til å lese matte en stund (eksamen fredag den 13. hehe), og den eneste musikken som funker til matte er Mozart..... så nå er det på tide å skifte ut begge deler med noe fullstendig annet, ingen fare for at jeg skal bli mattegeni med det første i hvert fall...

Fikk bokpakke fra bokklubben i dag :D , så jeg lurer på om jeg ikke må grave litt i den, og kooooose meg med litt kakao eller noko av det slag..

Skal snart opp på loftet og hente ned julestjernen og adventstaken, og da blir det jo bare SÅ vanvittig koselig.. Dessuten skal jeg hjelpe mor med å skrive julebrev (tradisjon tro), og scanne og putre på med bilder av hele gjengen...

Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Ææææææsj asså!

Gubben vil allerede hjem og har bestilt drosje (les: meg).

Det var den moroa.

Vel jeg kan jo late som jeg må jobbe litt da (ikke dumt med data-yrke). Eller kanskje han er så schnydens at han sovner!

Får vel dra og hente mannedyret jeg da...

I'll be back!

(Kanskje chatte litt etterpå?????)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...