Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får ikke til å flytte de ny-nedlastede sangene mine over i biblioteket. Hva kan det komme av? Prøver å bare dra dem over, men det går ikke.

Endret av tuji
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Vær så snill, da...

Skrevet

Klarte det selv, men et nytt problem har meldt seg: Ipoden er tilkoblet, men det viser ikke på pc-skjermen. Hvorfor?

Er som dere skjønner ikke særlig dreven i dette her.

Skrevet

Noen barmhjertige sjeler som vet hvordan man organiserer musikken alfabetisk etter artist i iTunes? Lastet ned en ny versjon og får nå låtene alfabetisk, og det er det rene sammensurium...

Skrevet

Du bare klikker øverst i den kolonnen hvor det står artist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...