tuji Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg får ikke til å flytte de ny-nedlastede sangene mine over i biblioteket. Hva kan det komme av? Prøver å bare dra dem over, men det går ikke. Endret 24. april 2006 av tuji
tuji Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2006 Klarte det selv, men et nytt problem har meldt seg: Ipoden er tilkoblet, men det viser ikke på pc-skjermen. Hvorfor? Er som dere skjønner ikke særlig dreven i dette her.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Noen barmhjertige sjeler som vet hvordan man organiserer musikken alfabetisk etter artist i iTunes? Lastet ned en ny versjon og får nå låtene alfabetisk, og det er det rene sammensurium...
tuji Skrevet 25. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2006 Du bare klikker øverst i den kolonnen hvor det står artist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå