AnonymBruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Noen som har fått det? Har lest at det kan skje på andre forum, blir skeptisk til denne medisinen. Anonymkode: dca53...dd8
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli tre år på wegovy og ingen bivirkninger eller problemer så jeg tror det kommer ann på mye annet enn medisinen hvem som får hva.. Anonymkode: 1fa9e...27f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Det er ikke noe kjent «bivirkning» nei…. Anonymkode: 9d93d...685
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Som overvektig har man ofte fettlever fra før. Så har du ikke testet før wegovy så er sjansen der for at det kommer av overvekt. Økte leververdier kan komme av for hurtig vektnedgang eller tette galleganger, og gallestein kan man få av wegovy, dog har de fleste gallesteiner uten at de lager problemer. Overvekt er skadelig. Anonymkode: 49a77...812 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Begynner nå å bli litt mange spørsmål det samme. Man får ikke andre svar ved å spørre flere ganger. Anonymkode: 49a77...812 1
Anonym21345 Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som overvektig har man ofte fettlever fra før. Så har du ikke testet før wegovy så er sjansen der for at det kommer av overvekt. Økte leververdier kan komme av for hurtig vektnedgang eller tette galleganger, og gallestein kan man få av wegovy, dog har de fleste gallesteiner uten at de lager problemer. Overvekt er skadelig. Anonymkode: 49a77...812 Jeg har sjekket før, men nå har den blitt forhøyet. Hmm
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Anonym21345 skrev (1 minutt siden): Jeg har sjekket før, men nå har den blitt forhøyet. Hmm Wegovy GIR ikke høyere leververdier i seg selv. Du tokbfor mye paracet, du er overvektig. Du har mange parametere som kan være grunn til økte leververdier. Tenker du kan slutte å spørre her nå og ta det med legen din som du sa var tilbake om 14 dager. Anonymkode: 49a77...812
Matas Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli (endret) Tråden er ryddet for innlegg skrevet av brukere som utgir seg for å være flere personer. Det er også ryddet for gjengivelse av eksterne kilder og brukerdebatt. Matas, mod. Endret 22. juli av Matas
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli Jeg fikk gallesteinsanfall og bukspyttkjertelbetennelse av Wegovy. Måtte fjerne galleblæren og var innlagt en stund. Måtte seponere Wegovy og gikk dessverre opp igjen alt jeg hadde gått ned - og litt til. 😔 Anonymkode: b2c4a...125 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Brukeren har hatt flere tråder. Har brukt mye paracet. Hun skriver som anonym og seg selv i denne tråden og andre. Anonymkode: 49a77...812 Ja har brukt Paracet, men nå er poenget at wegovy var synderen min😅ikke paracet. Anonymkode: dca53...dd8
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk gallesteinsanfall og bukspyttkjertelbetennelse av Wegovy. Måtte fjerne galleblæren og var innlagt en stund. Måtte seponere Wegovy og gikk dessverre opp igjen alt jeg hadde gått ned - og litt til. 😔 Anonymkode: b2c4a...125 Uff…. Anonymkode: dca53...dd8
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja har brukt Paracet, men nå er poenget at wegovy var synderen min😅ikke paracet. Anonymkode: dca53...dd8 Men det er ikke sant. Man får ikke høye leververdier av wegovy. Men det kan man få av paracet. Du må gjerne slutte med anonym når du alt ved flere anledninger glemmer den funkjson. Anonymkode: 49a77...812 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men det er ikke sant. Man får ikke høye leververdier av wegovy. Men det kan man få av paracet. Du må gjerne slutte med anonym når du alt ved flere anledninger glemmer den funkjson. Anonymkode: 49a77...812 Haha det er jo den! Ikke tatt paracet siden mars:) du får lese litt på andre forum, jeg er ikke eneste Anonymkode: dca53...dd8
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha det er jo den! Ikke tatt paracet siden mars:) du får lese litt på andre forum, jeg er ikke eneste Anonymkode: dca53...dd8 Leser forskning jeg. Forholder meg til den. De som har fått gallestein og tette galleganger kan få forhøyet leververdier. Dette gjelder ikke deg. Leveren din tok skade av paraceten og holder nå på å fikse seg selv. Altså helt etter boka. Anonymkode: 49a77...812
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå