Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei dame på 33 år som stadig vekk må vise legitimasjon for å kjøpe snus og alkohol. I jobbsammenheng blir de nyutdannede spurt om spørsmål før meg av folk som ikke vet hvem vi er, de blir ofte overassket av at jeg er den erfarne. På hudpleiesalonger og frisører får de ansatte sjokk av alderen min. Dette er IKKE skryt, dette er et problem som har preget selvtilliten min i mange år og som gjør meg usikker. På utesteder er jeg den eneste i vennegjengen som må vise ID og selv om jeg allerede har kommet inn blir jeg ofte spurt ved levering av drikke i tillegg. 

Jeg har babyface og er 1.56 høy og samt spinkel kroppsbygning, dette har nok mye å si. Utover dette kler jeg meg relativt klassisk (går i mye merker som Samsøe, Fillipa K osv) og har halvlangt hår. Sminker meg ikke veldig mye. Går i klassiske sko også, så er bevisst på klesstilen. Vil feks ha Adidas-sneakers, men har unngått å kjøpe det fordi jeg er redd for å bli tatt for å være enda yngre dersom jeg går i sneakers.

Har noen tips for å fremstå eldre? Enten det gjelder personlighet, klær, alt mulig. Blir gal av dette😭

Anonymkode: 5edc8...394

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overdreven solariumbruk ga meg rynker.

Anbefales egentlig ikke, men effektiv og rask måte å se eldre ut på. Obs: Fare for hudkreft.

Anonymkode: cb01b...e02

• Liker 1
Skrevet

Nyt det mens du kan!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Legg på deg noen ekstra kilo. 

Anonymkode: 55735...689

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Få deg noen perlesmykker og øredobber, profesjonelle briller, få ny sveis og smink deg voksent. Gå med trendy klær og spisse hæler, da ser du ut som en voksen dame 😊 gå på pinterest for inspirasjon

Anonymkode: 4e38b...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få deg unger, så går det over. Hadde samme problem som deg, men gikk over da barn nr 2 kom da jeg var 33. Ble slutt på å spørre meg om meg da. 

Anonymkode: 2b916...bb2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du blir fort nok gammel☺️

Anonymkode: df144...7b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fillers og botox gjør deg 20 år eldre:)

Anonymkode: 5fe1c...a31

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å fortsette å snuse. Kan gjerne begynne å røyke og!

Anonymkode: dfd66...dde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Røyking, drikking, soling. 

Anonymkode: 112db...62e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nyt det så lenge det varer, du kommer til å savne det når folk tror du er bestemor, når du er mamma osv😅 

Jeg er 45 og får høre jeg ser ung ut, det er nok mye pga langt hår, lite sminke og ikke noe fillers/botox (har ikke rynker). Tror nok hårfrisyren har mye å si. 

Anonymkode: 60854...e73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du det aner jeg ikke.  Måtte vise leg som 48'åring ved kjøp av Cider i den lokale butikken til en voksen kvinne jeg har handlet dagligvarer av i over 30 år. Men nå slipper jeg...

Vise leg på polet da jeg var 50.

Måtte faktisk hjem og hente leg for ble nektet å kjøpe sigaretter til svigermor,var 45 eller noe da.

Jeg ser vel ut som en drittunge med mine 180 Cm.   Slank,fyldig hår og lite rynker gjør vel sitt.

Anonymkode: fae8e...a27

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Røyking, drikking, soling. 

Anonymkode: 112db...62e

Det varierer veldig mye det også. Er genetisk dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2026 den 0.44):

Legg på deg noen ekstra kilo. 

Anonymkode: 55735...689

Får sikkert bare enda glattere hud og blir seende ut som en lubben sofafjortis vil jeg tro.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta solarium, botox, og ikke begynne å røyke.

Ta på deg sånne kjerringbriller og rød leppestift, da vil du automatisk se litt eldre ut.

Anonymkode: c98f6...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...