AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Han kjenner ikke meg, men jeg har blitt " litt kjent " med han via en venninne vi har felles. Denne venninna mener at jeg burde sende han en melding, fordi hun tror at han og jeg har en del til felles. Hva ville du tenkt i denne situasjonen? Ville du blitt glad for å få en melding fra noen du ikke kjenner, eller ville du blitt skeptisk? Anonymkode: 9e15e...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Hvis han har kommunen at han ønsker kjæreste/ønsker å date, så er det innafor og blir sannsynligvis satt pris på, enten ved at han takker ja til å treffes eller i det minste får litt selvtillit av det. Hvis han ikke har gitt noe uttrykk for at han ønsker å date, så ville jeg latt være. Da kan heller venninnen din sørge for at dere møtes "tilfeldig" og se hva som skjer. Anonymkode: 07440...e70 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Jeg hadde ikke likt det. Ikke pga skepsis, men det er ikke mitt problem at folk er single. Sånn spleise-opplegg gjør det ekstra irriterende. Anonymkode: 716c9...71f
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Hvis venninna di veit han er singel, så skader det vel ikke om du sender han en melding og spør om han vil ta en kaffe Anonymkode: 7dc39...749
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Kjør på. Folk sender altfor lite meldinger. Date som det var 1995! Det verste som kan skje, er vel bare litt kleinhet? Anonymkode: ac8ac...b45 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han kjenner ikke meg, men jeg har blitt " litt kjent " med han via en venninne vi har felles. Denne venninna mener at jeg burde sende han en melding, fordi hun tror at han og jeg har en del til felles. Hva ville du tenkt i denne situasjonen? Ville du blitt glad for å få en melding fra noen du ikke kjenner, eller ville du blitt skeptisk? Anonymkode: 9e15e...b9d Hadde jeg gjort om jeg var singel og interessert. Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: c06cb...b0b 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Spørs på hva som står i meldingen. Venninna kan jo også gå et skritt lenger. Si det samme til han, og evt også at du er åpen for å bli litt kjent. Eller rett og slett invitere dere begge til noe og ta det derfra Anonymkode: ff44a...541
AnonymBruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Jeg er dame. Når noen sender meg snap så ignorerer jeg dem fordi jeg ikke vet hvem de er. Melding blir jo noe annet. Er deg melding på mobilen så ser han deg ikke, er du søkbar? Om det er på Instagram eller Facebook ser han deg i det minste. Du bør kanskje nevne venninna di så han ikke tror du er en helt tilfeldig kvinne? Er menn jeg kunne ønsket sender meg melding. Men ikke tørr sende til selv, så støtter at du tørr. Man må ta sjanser her i livet. Anonymkode: 7cba2...9cd
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Jeg ville ikke likt det. Ubehagelig. Anonymkode: e1c7a...641
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå