SH# Skrevet onsdag kl. 13:16 #1 Skrevet onsdag kl. 13:16 Noen som har erfaring med å kjøpe seng og puter/dyner på Jysk ? Har kjøpt litt hagemøbler der tidligere og det har vært elendig kvalitet. Vi skal kjøpe litt nytt til familiehytten og Jysk er nærmeste butikk. Ellers blir det 2 timer ekstra kjøring, hvis vi skal til Ikea, Bohus o.l.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:35 #2 Skrevet onsdag kl. 13:35 Dyner og puter helt greit. Sengene kan jo prøves i butikk. Har kjøpt madrasser og sengeramme der, ikke noe galt med de. 10 års garanti på madrassene. Men de har jo også alt i forskjellige prisklasser. Sengerammen er av god kvalitet. Første møbel jeg har kjøpt der jeg føler hadde kvalitet. Anonymkode: b67e5...289 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:44 #3 Skrevet torsdag kl. 15:44 Jeg synes de har bra kvalitet, jeg. Minner egentlig litt om IKEA. Flere forskjellige prisklasser, men de billigste er greie nok de også, og ihvertfall på ei hytte tenker jeg. Anonymkode: 1501d...3ec 1
Fjompen Skrevet torsdag kl. 15:50 #4 Skrevet torsdag kl. 15:50 Jeg kan fint kjøpe enkle puter og småting på Jysk, men sofaene er vonde og tåler lite, og ting er generelt sett ikke så enkelt å montere som IKEA. Det er snakk om skruer som ikke er standard, så du kan ikke bruke egne drill-bits osv. Jeg hadde helt klart kjørt de ekstra timene til IKEA og fått høyere kvalitet, samt spart dere for en masse bryderi under montering.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:45 #5 Skrevet torsdag kl. 17:45 Har seng fra Jysk, og den funker helt fint. Kjøpte en av de dyreste variantene, det var likevel mye billigere enn Skeidar og Bohus. Men enig i at skrivebordet fra Jysk var mye mer pes å montere, enn møbler man kjøper fra IKEA. Anonymkode: fb407...bab 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:10 #6 Skrevet torsdag kl. 18:10 Har handlet på Jysk flere ganger de siste 20 årene, og det har vært unntaksvis at jeg ikke har vært fornøyd. Altså, det har vært sovesofa og lenestol til sengeramme, madrasser, overmadrasser, bokhyller. Har i grunnen vært fornøyd med det aller aller meste. Likte ikke så godt at sengerammen ikke hadde bunn, men det tror jeg er vanlig at må kjøpes utenom. Har alltid bare kjøpt rammemadrass, så jeg tenkte ikke så langt. Uansett, like fornøyd der som på Skeidar. Begge deler har også god kundeservice og følger garanti, er min erfaring. Anonymkode: ca6ef...f37 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå