AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Er ikke grenser for hvor ekkel man skal bli som gravid😅 Jeg tenkte å først prøve å behandle selv med noe reseptfritt, men blir ikke klok på om jeg bør gå for. Lamisil, Daktacort eller noe annet? Slik jeg skjønner det skal Daktacort brukes ved kløende fotsopp? I mitt tilfelle er det bare illeluktende flass mellom de tre ytterste tærrne på hver fot. Skal jeg da bruke Lamisil? Norn som har tips og råd?😊 Anonymkode: ed61f...281
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Du kan bruke canesten krem mot fotsopp 🙂 Har brukt det selv og det hjalp veldig 🙂 Anonymkode: 1dc91...d61
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Gubben var hos legen nå med det og der sa legen det en fikk resept fritt for neglsopp fungerte svært sjeldent kansje 1%. Så han fikk tabletter som ska brukes i 3 mnd, så inn hvis ikke borte da måtte han på noen andre tabletter. Så er det neglsopp hadde jeg snakket med legen Anonymkode: 2a74e...66d
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ikke grenser for hvor ekkel man skal bli som gravid😅 Jeg tenkte å først prøve å behandle selv med noe reseptfritt, men blir ikke klok på om jeg bør gå for. Lamisil, Daktacort eller noe annet? Slik jeg skjønner det skal Daktacort brukes ved kløende fotsopp? I mitt tilfelle er det bare illeluktende flass mellom de tre ytterste tærrne på hver fot. Skal jeg da bruke Lamisil? Norn som har tips og råd?😊 Anonymkode: ed61f...281 Pudderet som heter pevaryl! Det eneste som hjelpe meg når jeg får utbrudd! Men sjekk om det kan brukes på gravide da❤️ daktacort fungerer ikke på meg, for det holder soppen fuktig konstant, det igjen fører til at jeg bare får større utbrudd. Men pudderet tørker det inn! Anonymkode: 923d7...942
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå