Gå til innhold

Hvilken kur mot fotsopp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke grenser for hvor ekkel man skal bli som gravid😅

Jeg tenkte å først prøve å behandle selv med noe reseptfritt, men blir ikke klok på om jeg bør gå for. Lamisil, Daktacort eller noe annet? Slik jeg skjønner det skal Daktacort brukes ved kløende fotsopp? I mitt tilfelle er det bare illeluktende flass mellom de tre ytterste tærrne på hver fot. Skal jeg da bruke Lamisil?

Norn som har tips og råd?😊

Anonymkode: ed61f...281

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke canesten krem mot fotsopp 🙂 Har brukt det selv og det hjalp veldig 🙂

Anonymkode: 1dc91...d61

AnonymBruker
Skrevet

Gubben var hos legen nå med det og der sa legen det en fikk resept fritt for neglsopp fungerte svært sjeldent kansje 1%. Så han fikk tabletter som ska brukes i 3 mnd, så inn hvis ikke borte da måtte han på noen andre tabletter. 

Så er det neglsopp hadde jeg snakket med legen 

Anonymkode: 2a74e...66d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ikke grenser for hvor ekkel man skal bli som gravid😅

Jeg tenkte å først prøve å behandle selv med noe reseptfritt, men blir ikke klok på om jeg bør gå for. Lamisil, Daktacort eller noe annet? Slik jeg skjønner det skal Daktacort brukes ved kløende fotsopp? I mitt tilfelle er det bare illeluktende flass mellom de tre ytterste tærrne på hver fot. Skal jeg da bruke Lamisil?

Norn som har tips og råd?😊

Anonymkode: ed61f...281

Pudderet som heter pevaryl! Det eneste som hjelpe meg når jeg får utbrudd! Men sjekk om det kan brukes på gravide da❤️ daktacort fungerer ikke på meg, for det holder soppen fuktig konstant, det igjen fører til at jeg bare får større utbrudd. Men pudderet tørker det inn!

Anonymkode: 923d7...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...