AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Skal ha bursdagsfest i september 2027 og leter etter et lokale i eller nær sentrum med plass til ca. 100 folk. Må kunne ha med egen drikke, og gjerne mulighet til å fikse litt enkel servering 🤝🏼 Noen som har tips? Alt fra industrilokaler og saler til bakgårder og foreningslokaler tar jeg gjerne imot🤍 Anonymkode: 235c9...7a4
AnonymBruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Heldig(?) som kan invitere 100 stk til bursdagen sin. Selv feiret jeg nettopp 30 årsdagen nesten alene og er arbeidsledig. Noen er mer priviligert i livet enn andre. Anonymkode: 1a7d4...de9
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heldig(?) som kan invitere 100 stk til bursdagen sin. Selv feiret jeg nettopp 30 årsdagen nesten alene og er arbeidsledig. Noen er mer priviligert i livet enn andre. Anonymkode: 1a7d4...de9 Veldig relevant informasjon til ts🙄 Og tror du virkelig du er den eneste med vanskeligheter i livet? Sutrekjerring, voks opp! Anonymkode: 3b17b...628 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Veldig relevant informasjon til ts🙄 Og tror du virkelig du er den eneste med vanskeligheter i livet? Sutrekjerring, voks opp! Anonymkode: 3b17b...628 Hvis man inviterer så mange til bursdagen sin, hvorfor spørre om det på forum? Eller er alle vennene like falske og lite omtenksomme som svaret ditt? Anonymkode: 1a7d4...de9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå