Gå til innhold

Utrolig skuffet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte en brudekjole på The Real Real til ca 4000kr. Ifølge mine søk solgte andre samme kjole til 13 000-19 000kr. Mottar pakken i dag. Der er det en helt feil kjole fra self portrait. Jeg er utrolig skuffet og lei meg! Jeg får aldri samme kjole igjen til den prisen.. Legger ved kjolen jeg bestilte (med stjerner) og den jeg mottok (den hvite).

Jeg fikk full refund, men kjolen er borte. Jeg slapp også å sende tilbake kjolen jeg fikk, men det hjelper jo lite. Kjolen er i størrelse 0 og jeg bestilte i L (10/12). Så jeg kan heller ikke bruke den..

IMG_5744.jpeg

IMG_6671.jpeg

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig kjedelig! Skjønner godt at du er skuffet, og det er lov! De fleste hadde blitt skuffet av dette. 

Anonymkode: e45de...172

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så utrolig kjedelig! Skjønner godt at du er skuffet, og det er lov! De fleste hadde blitt skuffet av dette. 

Anonymkode: e45de...172

Ja, så lenge man får feil er det skuffende, tenker jeg. Er det noen der ute i verden med kjolen jeg skulle ha, tro? Problemet mitt nå er at alle kjoler måles mot denne. Den var i sesong i 2020 og er tre på StillWhite, men billigste er 1070$. 

AnonymBruker
Skrevet
rundtfingern skrev (36 minutter siden):

Kjøpte en brudekjole på The Real Real til ca 4000kr. Ifølge mine søk solgte andre samme kjole til 13 000-19 000kr.

Det er den gamle klassikeren om at hvis noe virker for godt til å være sant  er det som regel det...

Anonymkode: d2cea...162

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er den gamle klassikeren om at hvis noe virker for godt til å være sant  er det som regel det...

Anonymkode: d2cea...162

Har bestilt fra dem flere ganger uten feil, så dette var skikkelig dritt.. Vet om flere som har kjøpt designervesker der også og fått det de skal. 

Skrevet

Det skal sies at kjolen skulle ha en flekk, så kan hende det var derfor prisen var som den var.

Skrevet

Og da er det rart de sender en kjole verdt nesten 5000kr i stedet.

IMG_6665.png

AnonymBruker
Skrevet

De er jo ikke fine noen av de, spesielt ikke er den hvite uten stjerner. Ser ut som nattkjole.

Prøv å selg de.

Anonymkode: 4c8e5...ad8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De er jo ikke fine noen av de, spesielt ikke er den hvite uten stjerner. Ser ut som nattkjole.

Prøv å selg de.

Anonymkode: 4c8e5...ad8

Hver sin smak, tenker jeg. Jeg har elsker den kjolen jeg kjøpte. Den jeg fikk hater jeg som pesten. Og de?… Har du lest HI? Jeg fikk EN kjole. Ikke den jeg bestilte en gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...