Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg som absolutt ikke er interessert i fotball har engasjert meg overraskende mye og verden er tydeligvis like begeistret for ro ro ro og Haaland.

Hvordan effekt ville dette ha videre?

Tipper Norsemen/Vikingane får flere seere 🙏🏻

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan effekt det vil ha videre, men jeg håper bølgen fortsetter. Markedsverdien på landslagets suksess er hinsides og jeg elsker hvordan Norge og gutta fremstilles: ydmyke, empatiske og med sunne verdier. Deres kjære fremstilles som det motsatte av andre fotballfruer: koner/kjærester som har egne ambisjoner og som er mer "down to earth". Har lest utenlandske artikler med fokus på at de norske fotballgutta skjermer egne barn f.eks. 

Jeg håper denne bølgen fortsetter. Jeg håper sunne verdier får en oppsving.  Mest av alt skulle jeg ønske effekten var så sinnsykt sterk at de fleste av influensere mistet sin følgeskare men det er nok å håpe på for mye. Kanskje ikke helt det fokuset du tenkte på, men ja: jeg kjente på det nå. Ser også flere influensere kaster seg på fotballbølgen og er liksom blitt så interessert.  Jeg håper bare ikke media gir dem plass.  

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...